Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oliebollentocht (was 2021) 2022
#13
(30-Oct-2021, 04:30 PM)KeesJoosse schreef: Zijn er OBT-ers die ..

Present. Op de 27ste eerst van Goes naar Essen, waar Lucien woont. https://www.ligfietsers.be/forum/viewtop...66&t=10715 en daarna door naar Limburg.
Daar blijf ik een paar dagen voor een korte vakantie met het gezin.

NB Leuk filmpje van de vorige keer door een van de treinleden https://www.youtube.com/watch?v=JEC5F91lmEA
Antwoord }
Bedankt door: KeesJoosse


Berichten in dit topic
Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door Hoekie - 23-Sep-2021, 04:00 PM
RE: Oliebollentocht 2022 - door 365cycle - 23-Sep-2021, 08:41 PM
RE: Oliebollentocht 2022 - door TvWijk - 23-Sep-2021, 11:03 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 23-Sep-2021, 11:43 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Marnix - 30-Sep-2021, 05:42 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 01-Oct-2021, 02:13 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door 365cycle - 01-Oct-2021, 03:41 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 01-Oct-2021, 03:52 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door 365cycle - 01-Oct-2021, 04:06 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 02-Oct-2021, 02:46 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door de Boer - 03-Oct-2021, 08:16 AM
RE: Oliebollentocht 2021 - door KeesJoosse - 30-Oct-2021, 04:30 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 31-Oct-2021, 01:31 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door KeesJoosse - 31-Oct-2021, 05:10 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 31-Oct-2021, 11:09 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door 365cycle - 01-Nov-2021, 01:18 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 28-Nov-2021, 02:56 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door de Boer - 28-Nov-2021, 03:17 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Wim -de roetsende - 28-Nov-2021, 03:42 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Niels van der Wal - 28-Nov-2021, 06:34 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door 365cycle - 28-Nov-2021, 08:56 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Lopopodium - 28-Nov-2021, 08:07 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Peter de Rond - 28-Nov-2021, 10:30 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Wim -de roetsende - 15-Mar-2022, 09:23 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 09-Jan-2022, 06:45 PM
RE: Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door ThijsR - 15-Mar-2022, 12:32 PM
RE: Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door Hoekie - 04-Apr-2022, 01:09 PM
RE: Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door Hoekie - 02-May-2022, 02:03 PM
RE: Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door ThijsR - 03-May-2022, 12:23 PM
RE: Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door Hoekie - 26-May-2022, 11:57 PM
RE: Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door Jeroen S - 27-May-2022, 09:43 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM