(30-Sep-2021, 06:28 PM)Roepers schreef: Vandaag met de kleine ligfiets achterop de Daf naar Radical Design geweest voor een ligfietstas.
De fiets stak inderdaad niet uit. Het vastmaken van de fiets aan de fietsendrager was wel een puzzel omdat er geen bagagedrager (die de fiets langer zou maken wat ik niet wil) was die ik op de andere fiets gebruik voor het vastbinden. Maar ik kwam eruit.
Leuke ontvangst bij Radical Design waar de tassen gewoon gemaakt worden in het atelier. Leuk om het bedrijf te zien. Het bedrijf is trouwens niet als zodanig herkenbaar vanaf de weg. Ik bedoel, er staat niet met koeieletters Radical Design op. Het staat eigenlijk anoniem langs de weg. Het bedrijf is 1,5 jaar geleden overgenomen. Hubert is nog wel actief in het bedrijf maar werkt meer op de achtergrond.
Ze maken ook fietskarren waarvan de frames wel in Verre Oosten worden gemaakt. Ook de stoeltjes voor Hase Kettwiesel maken ze. Er stond ook een Kettwiesel voor de ontwikkeling van een speciale tas ervoor.
De toptas die ik op het oog had bleek bideonhouder te hebben die te klein was voor mijn 1,2 liter flessen van Quechua met slang. Ik maak daar nogal een halszaak van omdat ik verschillende in de problemen ben gekomen door uitdroging. Die fles met slang loste het voor mij op.
Maar een passende bananentas bleek een goede flessenhouder te hebben en ook bleek de slang lang genoeg in combinatie met die tas. Ik vreesde dat de wendbaarheid van mijn onderstuur te veel gehinderd zou worden door de tassen maar dat bleek bij uitproberen geen probleem. Voordeel is ook dat nu meer dan genoeg bagage mee kan nemen ondanks het ontbreken van een bagagedrager. Ik heb er ook een toptas bijgekocht. Zo kan ik er mee op vakantie. Ik ga de banaantassen ook uitproberen op mijn andere Sinners. Een toga past er vast wel in.
Kortom een geslaagde missie.
Foto's komen nog.
Groet,
Marco
Wij hebben in de afgelopen jaren erg goeie ervaringen met dit bedrijf. Geen opgefokt PR gedoe, wel meedenken met de klant en vlotte afhandeling van bestellingen.