Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oliebollentocht (was 2021) 2022
#19
De organisatie is ondertussen gigantisch geworden. Vooral door de manier waarop de mannen van Grensrijder.com het uitvoeren.

Toen Elan in 2014 en Ymte het in 2016 organiseerden was het gewoon eenvoudig.

Eén tocht, één pauzeplek, één slaapplek (bij Ymte in de hal) en gewoon fietsen. Dit is uiteraard een beetje een gechargeerd beeld, maar de Tocht was toen wel veel eenvoudiger.

Nu zijn er sponsors en volgens mij zelfs een man of 20 in de organisatie. Dit speelt vast wel een rol bij de beslissing.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door Hoekie - 23-Sep-2021, 04:00 PM
RE: Oliebollentocht 2022 - door 365cycle - 23-Sep-2021, 08:41 PM
RE: Oliebollentocht 2022 - door TvWijk - 23-Sep-2021, 11:03 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 23-Sep-2021, 11:43 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Marnix - 30-Sep-2021, 05:42 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 01-Oct-2021, 02:13 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door 365cycle - 01-Oct-2021, 03:41 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 01-Oct-2021, 03:52 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door 365cycle - 01-Oct-2021, 04:06 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 02-Oct-2021, 02:46 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door de Boer - 03-Oct-2021, 08:16 AM
RE: Oliebollentocht 2021 - door KeesJoosse - 30-Oct-2021, 04:30 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 31-Oct-2021, 01:31 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door KeesJoosse - 31-Oct-2021, 05:10 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 31-Oct-2021, 11:09 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door 365cycle - 01-Nov-2021, 01:18 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 28-Nov-2021, 02:56 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door de Boer - 28-Nov-2021, 03:17 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Wim -de roetsende - 28-Nov-2021, 03:42 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Niels van der Wal - 28-Nov-2021, 06:34 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door 365cycle - 28-Nov-2021, 08:56 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Lopopodium - 28-Nov-2021, 08:07 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Peter de Rond - 28-Nov-2021, 10:30 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Wim -de roetsende - 15-Mar-2022, 09:23 PM
RE: Oliebollentocht 2021 - door Hoekie - 09-Jan-2022, 06:45 PM
RE: Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door ThijsR - 15-Mar-2022, 12:32 PM
RE: Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door Hoekie - 04-Apr-2022, 01:09 PM
RE: Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door Hoekie - 02-May-2022, 02:03 PM
RE: Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door ThijsR - 03-May-2022, 12:23 PM
RE: Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door Hoekie - 26-May-2022, 11:57 PM
RE: Oliebollentocht (was 2021) 2022 - door Jeroen S - 27-May-2022, 09:43 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gideonaut, die brede...Jeroen S — 04:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Check die fiets gewo...ZoefZoef — 02:35 PM
wat ze zeggen
Ik kreeg vandaag van...Willeke_IGKT — 12:57 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesproken...datakneder — 12:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
.. het echt lekker w...datakneder — 12:29 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg be...EnriceV82 — 12:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Als je lang bent, zo...Lopopodium — 11:52 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraar...EnriceV82 — 11:03 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraard ...Lopopodium — 10:55 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Welkom op het forum!...Roepers — 09:42 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM