03-Jan-2022, 02:35 AM
USVA heeft een vrij stevige klantenkring, m'n ouders hebben er overigens allebei één. Maar met name voor mensen met lichamelijke beperkingen idd. Helaas worden die mensen door lokale overheden vaak juist richting een scootmobiel gedwongen (ik ken 3 praktijkvorbeelden), wat mijns inziens een veel slechtere én duurdere oplossing is.
Het bestaansrecht van de Mango... mwah, ik vind het discutabel. Het is een leuke fiets, maar zelf vind ik het lastig om punten te benoemen die een Mango wél kan en een Strada niet (of eventueel een DF, als het juist wat sportiever moet). Als prijs de enige onderscheidende factor is, dan is de Mango denk ik niet goedkoop genoeg.
De Hilgo daarentegen... mooi ding om te zien, bijzondere techniek. Mijns inziens zeker de moeite waard.
Denk dat locatie overigens ook nog wel een dingetje is: dáár een overnamekandidaat vinden lijkt me lastig.
Verder: Ik houd m'n hart vast voor ons ligfietsers. Derk Thys die wat anders gaat doen, Drymer/Sinner dat stopt, Bram Moens zit in dezelfde leeftijd - laten we hopen dat er nog wat dertigers rondhobbelen die er voor willen gaan.
Het bestaansrecht van de Mango... mwah, ik vind het discutabel. Het is een leuke fiets, maar zelf vind ik het lastig om punten te benoemen die een Mango wél kan en een Strada niet (of eventueel een DF, als het juist wat sportiever moet). Als prijs de enige onderscheidende factor is, dan is de Mango denk ik niet goedkoop genoeg.
De Hilgo daarentegen... mooi ding om te zien, bijzondere techniek. Mijns inziens zeker de moeite waard.
Denk dat locatie overigens ook nog wel een dingetje is: dáár een overnamekandidaat vinden lijkt me lastig.
Verder: Ik houd m'n hart vast voor ons ligfietsers. Derk Thys die wat anders gaat doen, Drymer/Sinner dat stopt, Bram Moens zit in dezelfde leeftijd - laten we hopen dat er nog wat dertigers rondhobbelen die er voor willen gaan.