07-Jan-2022, 01:17 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-Jan-2022, 01:29 PM door Bart Verbeek.)
(05-Jan-2022, 09:23 PM)365cycle schreef: Hierbij het snelheidsprofiel van mijn laatste lange rit (100 kilometer):
Deze grafiek geeft op overtuigende wijze aan waarom ondersteuning tot 25 km per uur niet zinvol is voor een velomobiell. De meeste acceleraties vinden bij een hogere snelheid plaats.
(04-Jan-2022, 10:42 AM)ThijsR schreef: Dit is de eerste Milan waarbij de kniebulten me aan de welvingen van het vrouwelijk lichaam doen denken... En nu zie ik natuurlijk nooit meer anders!
Dat beeld vermag ik niet te zien. Het onderliggende beeld van een paar pompende klutsknieën is te sterk.
De bulten zijn een creatieve manier om het frontaal oppervlak te verkleinen zonder al teveel nieuwe turbulentie toe te voegen. Daarvan kan ik de functionele schoonheid wel zien. Eerst vond ik de QV ook foeilelijk, maar langzaam ga ik er aan wennen. Ik zag trouwens dat ze in de F1 het idee van de smurfenmuts ook al gejat hadden.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan