09-Jan-2022, 02:51 PM
Denk ik ook Roepers. En niet te vergeten de Alpha's van Daniel Fenn.
Ik heb het idee dat globaal gezien de markt van velomobielen, in de 4 jaar dat ik het bekijk, iets aan het groeien is. Grofweg met het aantal Alpha's.
Als dat niet zo was, dan kon er niet zoveel geïnvesteerd worden. Zie Milan MK7, M9 en Snoek. De fabriek in Roemenië is daarbij een zegen. De Mango was feitelijk al achterhaald (door de Strada) en de Hilgo niet genoeg up to date bij introductie vergeleken met andere velomobielen. Niet eens carbon als ik het me goed herinner. Het zat er feitelijk voor Drymer/Sinner al aan te komen.
Ik heb het idee dat globaal gezien de markt van velomobielen, in de 4 jaar dat ik het bekijk, iets aan het groeien is. Grofweg met het aantal Alpha's.
Als dat niet zo was, dan kon er niet zoveel geïnvesteerd worden. Zie Milan MK7, M9 en Snoek. De fabriek in Roemenië is daarbij een zegen. De Mango was feitelijk al achterhaald (door de Strada) en de Hilgo niet genoeg up to date bij introductie vergeleken met andere velomobielen. Niet eens carbon als ik het me goed herinner. Het zat er feitelijk voor Drymer/Sinner al aan te komen.