09-Jan-2022, 09:02 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-Jan-2022, 09:06 PM door 365cycle.)
De huidige markt zegt totaal niets over het potentieel. Vooral veel over de slagkracht en marketingskills van de huidige aanbieders.
Als er iemand Pon (importeur van VW, Audi, Skoda, Seat, Porsche, Cervelo, Focus, Gazelle, Union, Cannondale, FietsNED en nog veel meer) zo ver zou krijgen om velomobiel.nl en Intercity Bike over te nemen rijdt over 5 jaar half Nederland in een velomobiel. Zouden ze alleen nooit doen, want met een bak geld en een paar handige ingrepen is een velomobiel een prima concurrent voor de eerste vijf merken die ik noemde, maar dan met minder marge en omzet.
Als er iemand Pon (importeur van VW, Audi, Skoda, Seat, Porsche, Cervelo, Focus, Gazelle, Union, Cannondale, FietsNED en nog veel meer) zo ver zou krijgen om velomobiel.nl en Intercity Bike over te nemen rijdt over 5 jaar half Nederland in een velomobiel. Zouden ze alleen nooit doen, want met een bak geld en een paar handige ingrepen is een velomobiel een prima concurrent voor de eerste vijf merken die ik noemde, maar dan met minder marge en omzet.