14-Jan-2022, 12:46 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-Jan-2022, 12:46 PM door 365cycle.)
De carbon Quest met carbon achterbrug is ook wel de meest rigide Quest die er is. De kettinglijn van de Quest is mijns inziens beter dan die van de Milan.
Toch zijn er legio Quest-rijders die in een DF overstappen en het "iedere trap is raak" bevestigen wat ik ook ervaren heb. De Milan reageert niet zo fel, maar heeft wel "last" van "sluipkilometers"; je trekt op naar 45 km/h, kijk je 2 minuten later en dan staat er ineens 52
Qua rust in de besturing en zijwindgevoeligheid is de Milan inderdaad heerlijk. Als je veel in winderige gebieden rijdt kan het de moeite zijn om de lange kap met een wat stugger touwtje vast te zetten, want vanaf 6 bft. wordt die ondanks vier elastieken zomaar 10cm omhoog gerukt.
Vizier dicht helpt al een beetje, maar niet genoeg.
Toch zijn er legio Quest-rijders die in een DF overstappen en het "iedere trap is raak" bevestigen wat ik ook ervaren heb. De Milan reageert niet zo fel, maar heeft wel "last" van "sluipkilometers"; je trekt op naar 45 km/h, kijk je 2 minuten later en dan staat er ineens 52
Qua rust in de besturing en zijwindgevoeligheid is de Milan inderdaad heerlijk. Als je veel in winderige gebieden rijdt kan het de moeite zijn om de lange kap met een wat stugger touwtje vast te zetten, want vanaf 6 bft. wordt die ondanks vier elastieken zomaar 10cm omhoog gerukt.
Vizier dicht helpt al een beetje, maar niet genoeg.