De plaatjes zullen puur voor de kleuren zijn geweest lijkt me.
Op zich ook wel weer treffend. Vroeger was ik een autogek. Autoverkoper worden en racen was een droom. Porsche? Hell yeah! Opgevoerde auto, handrem actief gebruiken, tinus tussengas, 4wiel driftend op en af ritten nemen.......echter de wereld is veranderd. Waar je vroeger >200 kon rijden, 160 op de cruise control van Goes naar Nijmegen, op binnendoor wegen kon doorjakkeren, is dat allemaal niet meer mogelijk. Weldenkend, maar goed ook.
Het is tegenwoordig overal opletten dat je niet te snel rijdt, bijna altijd een auto voor of achter je, borden met 'pas op je rijdt ..' Gatv*r. Daardoor werd voor mij een snelle auto een frustratie 'wat rijdt iedereen toch langzaam, het schiet niet op'. Afgezien van circuits is mijn gevoel nu zelfs zo dat je er mee voor l*l rijdt, je snapt iets niet, niet meer van deze tijd. 30 - 100 rijden met een auto die >200 kan. Niet tegenzeggende dat een auto ook een utilitaire kant heeft.
3.5 jaar geleden de velomobiel ontdekt. Vanwege het doel om het hele jaar te kunnen bewegen, niet extreem sportief, maar in balans, blessures voorkomend, maar wel bewegen voor het lekkere bewegen gevoel of hoe je dat ook zegt. Door de wintersnelheid later met eggrider. Heb het snelle gevoel weer terug. En daarmee leuk dat ik alweer > 40.000 km onder de wielen heb laten glijden. Uiteraard heeft de praktisch aard van een velomobiel daar ook heel veel mee te doen. Met helaas af en toe de frustratie dat 'de wereld dat nog niet door heeft'.
Dus ja, je hebt wel een punt Marco
Op zich ook wel weer treffend. Vroeger was ik een autogek. Autoverkoper worden en racen was een droom. Porsche? Hell yeah! Opgevoerde auto, handrem actief gebruiken, tinus tussengas, 4wiel driftend op en af ritten nemen.......echter de wereld is veranderd. Waar je vroeger >200 kon rijden, 160 op de cruise control van Goes naar Nijmegen, op binnendoor wegen kon doorjakkeren, is dat allemaal niet meer mogelijk. Weldenkend, maar goed ook.
Het is tegenwoordig overal opletten dat je niet te snel rijdt, bijna altijd een auto voor of achter je, borden met 'pas op je rijdt ..' Gatv*r. Daardoor werd voor mij een snelle auto een frustratie 'wat rijdt iedereen toch langzaam, het schiet niet op'. Afgezien van circuits is mijn gevoel nu zelfs zo dat je er mee voor l*l rijdt, je snapt iets niet, niet meer van deze tijd. 30 - 100 rijden met een auto die >200 kan. Niet tegenzeggende dat een auto ook een utilitaire kant heeft.
3.5 jaar geleden de velomobiel ontdekt. Vanwege het doel om het hele jaar te kunnen bewegen, niet extreem sportief, maar in balans, blessures voorkomend, maar wel bewegen voor het lekkere bewegen gevoel of hoe je dat ook zegt. Door de wintersnelheid later met eggrider. Heb het snelle gevoel weer terug. En daarmee leuk dat ik alweer > 40.000 km onder de wielen heb laten glijden. Uiteraard heeft de praktisch aard van een velomobiel daar ook heel veel mee te doen. Met helaas af en toe de frustratie dat 'de wereld dat nog niet door heeft'.
Dus ja, je hebt wel een punt Marco