19-Jan-2022, 09:44 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-Jan-2022, 09:48 PM door Wim -de roetsende.)
De zithoek van de zitting van de Milan is zeer eenvoudig te wijzigen door het weghalen of toevoegen van één of meerdere 1cm dikke pads die met klittenband aan de stoelsteun zijn bevestigd. Deze zitting is dus al heel eenvoudig aan te passen.
Ik heb even een app gedownload.
Net boven het diepste punt van het zitje meet ik 20 graden.
Als ik daarna mijn telefoon over het zitje naar boven beweeg, dan gaat het aantal graden naar 25 en 30 daarna weer terug naar 25.
Het laatste gedeelte van de schouders wordt weer iets steiler en dan loopt de meter op tot 50 graden.
Juist door dat oplopen van het schoudergedeelte vind ik blijkbaar deze zitting prettig.
Het grootste gedeelte van mijn rug ligt dus op een zitting met een gemiddelde lighoek van 25 graden.
Nu jullie.
Ik heb even een app gedownload.
Net boven het diepste punt van het zitje meet ik 20 graden.
Als ik daarna mijn telefoon over het zitje naar boven beweeg, dan gaat het aantal graden naar 25 en 30 daarna weer terug naar 25.
Het laatste gedeelte van de schouders wordt weer iets steiler en dan loopt de meter op tot 50 graden.
Juist door dat oplopen van het schoudergedeelte vind ik blijkbaar deze zitting prettig.
Het grootste gedeelte van mijn rug ligt dus op een zitting met een gemiddelde lighoek van 25 graden.
Nu jullie.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler