03-Feb-2022, 07:03 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-Feb-2022, 07:04 PM door pietandringa.)
K
Misschien past de Snoek L straks wel? Groter dan een SL en vast sneller dan een GT. Nou vind ik de GT wel een praktische velomobiel. Je kan met brede banden rijden, behoorlijk veel bodem vrijheid, veel ruimte voor (kampeer)spullen, je kan in de zomer echt cabrio rijden, de unieke liggende zitting en toch ook echt wel snel.
(03-Feb-2022, 05:51 PM)berth9999 schreef:(03-Feb-2022, 12:13 PM)365cycle schreef: Een SL is duidelijk merkbaar sneller dan een GT, op basis van de ~100 km die ik erin afgelegd heb denk ik dat het rond de 60 km/h zomaar tegen de 10% scheelt.
Die 10 procent ben ik ook op het Duitse forum al tegengekomen. Ik heb zelf mede daardoor besloten niet eens een SL proberen te passen met mijn te hoge BMI. ;-)
Misschien past de Snoek L straks wel? Groter dan een SL en vast sneller dan een GT. Nou vind ik de GT wel een praktische velomobiel. Je kan met brede banden rijden, behoorlijk veel bodem vrijheid, veel ruimte voor (kampeer)spullen, je kan in de zomer echt cabrio rijden, de unieke liggende zitting en toch ook echt wel snel.