Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forums en ligfiets blogs
#25
(04-Feb-2022, 12:26 PM)365cycle schreef:
(04-Feb-2022, 11:59 AM)berth9999 schreef: BLoggen over een Milan op een blog die Questxxx heet gaat niet goed samen met mijn OCD.  Cool

[edit] Ik zie dat ik op blogger.com de titel kan veranderen, dus wie weet kan ik er tzt milanxxxx van maken.
Nu ben ik heel benieuwd hoe jouw OCD reageert op het feit dat ze bij de Milan nummering niet bij 1 lijken te beginnen, en het nummer van de jouwe vermoedelijk dus ook "niet klopt"  Big Grin

Voor zover ik weet zijn ze bij MK7 keurig bij 1 begonnen. De nummering betreft echter alle Milans. Dus de SL én de GT.

Ik heb nummer 60 en die bestaat dus niet bij de GT.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle


Berichten in dit topic
Forums en ligfiets blogs - door Frank - 08-Apr-2017, 09:35 AM
RE: Forums en ligfiets blogs - door Wim -de roetsende - 12-Apr-2017, 08:04 PM
RE: Forums en ligfiets blogs - door Roepers - 12-Apr-2017, 09:25 PM
RE: Forums en ligfiets blogs - door Wim -de roetsende - 12-Apr-2017, 10:26 PM
RE: Forums en ligfiets blogs - door BeruRoniki - 18-Apr-2017, 08:31 PM
RE: Forums en ligfiets blogs - door Roepers - 19-Apr-2017, 12:24 PM
RE: Forums en ligfiets blogs - door Frank - 19-Apr-2017, 06:32 PM
RE: Forums en ligfiets blogs - door Theo Mol - 28-Sep-2020, 11:20 PM
RE: Forums en ligfiets blogs - door Wim -de roetsende - 29-Sep-2020, 06:07 AM
RE: Forums en ligfiets blogs - door Theo Mol - 29-Sep-2020, 10:23 PM
RE: Forums en ligfiets blogs - door Fietsbennie - 29-Sep-2020, 09:50 AM
RE: Forums en ligfiets blogs - door Wim -de roetsende - 29-Sep-2020, 05:50 PM
RE: Forums en ligfiets blogs - door Fietsbennie - 29-Sep-2020, 08:18 PM
RE: Forums en ligfiets blogs - door wim harwig - 29-Sep-2020, 09:57 PM
RE: Forums en ligfiets blogs - door Wim -de roetsende - 29-Sep-2020, 10:24 PM
RE: Forums en ligfiets blogs - door Theo Mol - 29-Sep-2020, 10:25 PM
RE: Forums en ligfiets blogs - door Wim -de roetsende - 29-Sep-2020, 10:28 PM
RE: Forums en ligfiets blogs - door Roepers - 30-Sep-2020, 07:38 AM
RE: Forums en ligfiets blogs - door Atrike - 02-Oct-2020, 10:11 AM
RE: Forums en ligfiets blogs - door berth9999 - 03-Feb-2022, 11:33 PM
RE: Forums en ligfiets blogs - door Wim -de roetsende - 04-Feb-2022, 10:20 AM
RE: Forums en ligfiets blogs - door 365cycle - 04-Feb-2022, 11:32 AM
RE: Forums en ligfiets blogs - door berth9999 - 04-Feb-2022, 11:59 AM
RE: Forums en ligfiets blogs - door 365cycle - 04-Feb-2022, 12:26 PM
RE: Forums en ligfiets blogs - door Wim -de roetsende - 04-Feb-2022, 04:00 PM
RE: Forums en ligfiets blogs - door 365cycle - 04-Feb-2022, 04:09 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Mijn "nieuwe fiets"
Ik heb er heel veel ...Roepers — 11:21 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ma...Wim -de roetsende — 10:58 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Misschien heb je n...datakneder — 10:54 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Mooie fiets. Zo goed...Jeroen S — 10:27 PM
Brekende Fujin frames
Duidelijke uitleg Ar...Jeroen S — 10:23 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
De stuurgeometrie va...Jeroen S — 10:15 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Lassen is niet heel ...melle z — 09:56 PM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Kijk een hoop goede ...Jeroen S — 09:49 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
@Wim; nee, er zijn g...liggende daan — 09:46 PM
Brekende Fujin frames
Het zijn naar mijn ...Arend-Jan — 09:39 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Een groot deel van d...Jeroen S — 09:37 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of ...melle z — 07:17 PM
Brekende Fujin frames
Is de fiets 20 of me...Roepers — 07:05 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb een paar foto...melle z — 06:33 PM
Challenge Taifun gestolen (Utrecht)
Dat kan ik me eerl...melle z — 06:30 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mooi verhaal, leerza...Jeffrey Leeflang — 05:59 PM
Gedachtes over het uitlijnen van een vm.
Ik ben de laatste ti...datakneder — 03:13 PM