08-Feb-2022, 01:11 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-Feb-2022, 01:12 AM door 365cycle.)
(07-Feb-2022, 11:09 PM)pietandringa schreef: Ik denk dat het meevalt met kinderziektes, serieuze tekortkomingen zijn mij niet bekend.Klopt. De Mk5 was schijnbaar echt een probleemkliko, o.a. ongedempte luchtvering achter (wat overigens zeer netjes is opgelost middels een kostenloze terugroepactie op alle fietsen). Met de Mk6 heeft men in het begin wat gedoe gehad met een te slappe boom, las ergens iets over een aantal fietsen met scheuren/breuken (maar de mijne heeft het niet, en als die dat wel had was ik er wel achter gekomen ). Over de Mk7 hoor ik heel weinig behalve dat ie lekker rijdt. Wel viel me op foto's op dat het serviceluik vaak een beetje open staat. Vind ik jammer, de schroefoplossing van ICB is dan mijns inziens beter.
(07-Feb-2022, 11:09 PM)pietandringa schreef: De Milan is beter en dikker gelamineerd dan mijn Quest.Vergeleken met een DF vond ik 'm juist vrij dun. Ze zijn bij de mijne ook wel spaarzaam geweest met de epoxy aan de racekap, zitten scherpe randjes aan.
(07-Feb-2022, 09:18 PM)berth9999 schreef: Ik meen op het Duitse forum iemand te hebben gezien met een soort vacuum GoPro standaard en daarop verlichting op de (lage) neus van de Milan.Dat heb ik niet gezien, maar zal vergelijkbaar zijn met wat Hoekie gedaan heeft. Toch bedankt!