08-Feb-2022, 07:29 AM
Ondanks de mooie gesprekken toch nog een berichtje over mijn Milan.
In de ligfietswereld en vooral de velomobielwereld wordt (of is het al iets meer werd?) de Milan altijd erg lelijk gevonden. "Dat is die vm met die rare bulten."
Verwonderlijk genoeg vinden heel veel niet-ligfietsers de Milan veel mooier dan mijn vorige vm-en.
Zelfs spontaan wordt dit tegenwoordig aan mij medegedeeld, zelfs door volslagen vreemden die ik op mijn woon-werk-verkeer tegen kom.
En ik ben volgens iedereen veeeeeeel beter zichtbaar in deze vm.
Telkens wordt dan toch de witte bovenkant genoemd. De DF was zwart van boven.
Ook mijn verlichting wordt geroemd, vooral mijn extra koplampen en extra achterlicht.
Opmerkingen die ik hoor:
"Als iemand jou niet ziet, dan is hij blind."
"Wow, wat een bak licht heb jij, ik dacht dat er een motor aan kwam."
"Ik zag je achterlicht al toen je nog wel 500m voor mij reed."
Enz. enz.
Ik ben uiteraard erg blij met dit commentaar.
Mocht je nog een vm gaan aanschaffen, denk dan misschien nog één keer extra na over de kleur van de bovenkant.
Rijd je veel in het donker, dan zijn extra lampen dus aan te raden.
In de ligfietswereld en vooral de velomobielwereld wordt (of is het al iets meer werd?) de Milan altijd erg lelijk gevonden. "Dat is die vm met die rare bulten."
Verwonderlijk genoeg vinden heel veel niet-ligfietsers de Milan veel mooier dan mijn vorige vm-en.
Zelfs spontaan wordt dit tegenwoordig aan mij medegedeeld, zelfs door volslagen vreemden die ik op mijn woon-werk-verkeer tegen kom.
En ik ben volgens iedereen veeeeeeel beter zichtbaar in deze vm.
Telkens wordt dan toch de witte bovenkant genoemd. De DF was zwart van boven.
Ook mijn verlichting wordt geroemd, vooral mijn extra koplampen en extra achterlicht.
Opmerkingen die ik hoor:
"Als iemand jou niet ziet, dan is hij blind."
"Wow, wat een bak licht heb jij, ik dacht dat er een motor aan kwam."
"Ik zag je achterlicht al toen je nog wel 500m voor mij reed."
Enz. enz.
Ik ben uiteraard erg blij met dit commentaar.
Mocht je nog een vm gaan aanschaffen, denk dan misschien nog één keer extra na over de kleur van de bovenkant.
Rijd je veel in het donker, dan zijn extra lampen dus aan te raden.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler