Verschillen tussen theorie en praktijk is vaak bijzonder klein. De vering van de Milan verschilt nauwelijks van die van de Alleweder. Vóór dezelfde simpele PU dempertjes in de veerpoten. Achter dezelfde Risse veerpoot met demper of iets dergelijks. De Milan GT circa dezelfde spoorbreedte als de Alleweder. Weet ook dat de meer liggende houding in een Milan bijdraagt aan een lager zwaartepunt. Een voordeel.
Kan een keer naar Dronten rijden om de proef op de som te nemen in een DF en een Quest. Om ze beide uit te proberen hoe snel ik een rotonde kan pakken.
Alleen wordt het mij niet in dank afgenomen als de flanken al vast geschuurd zijn om ze over te spuiten.
Kan een keer naar Dronten rijden om de proef op de som te nemen in een DF en een Quest. Om ze beide uit te proberen hoe snel ik een rotonde kan pakken.
![Big Grin Big Grin](https://ligfietsers.nl/images/smilies/biggrin.png)
![Wink Wink](https://ligfietsers.nl/images/smilies/wink.png)