Ja en in de post hier ook niet.
Is toch alleen toepasbaar met middenas. Welke courante VM heeft dat nog? Ik dacht dat er min of meer consensus was dat dat meer nadelen dan voordelen heeft?
Alhoewel die shifter op zich denk wel de problemen van het schakelen in de Mango wat oplost, maarja, dat was zonder tussenas ook al opgelost.
Met Hilgo mag je in standaard uitvoering ook niet op de rijbaan, wat voor mij juist een van dé redenen is om VM te rijden. Fijn dat ze in Groningen agenten hebben die dat wel pikken, maar ik woon nu eenmaal niet in Groningen.
(18-Feb-2022, 10:27 PM)365cycle schreef:(18-Feb-2022, 10:27 PM)TvWijk schreef: Ben benieuwd of de shifter van de Hilgo in meer modellen toegepast gaat worden.Weet dat ze het bij ICB destijds al een leuk concept vonden dus zou me niet verbazen. Sowieso tof dat het niet op een storthoop verdwijnt.
Is toch alleen toepasbaar met middenas. Welke courante VM heeft dat nog? Ik dacht dat er min of meer consensus was dat dat meer nadelen dan voordelen heeft?
Alhoewel die shifter op zich denk wel de problemen van het schakelen in de Mango wat oplost, maarja, dat was zonder tussenas ook al opgelost.
Met Hilgo mag je in standaard uitvoering ook niet op de rijbaan, wat voor mij juist een van dé redenen is om VM te rijden. Fijn dat ze in Groningen agenten hebben die dat wel pikken, maar ik woon nu eenmaal niet in Groningen.