20-Feb-2022, 01:52 AM
(19-Feb-2022, 07:39 PM)Bacchus schreef: Zelfs op de M-racer kom ik voor matig overzichtelijke kruisingen rechtop. Serieuze heggen of bolle kruisende wegen maken dat je uiteindelijk ook regelmatig af moet stappen, de zit blijft gewoon te laag en te ver naar achteren. Opvallend dat ik het vaste stuur nog niet als beperking heb ervaren bij het rechtop gaan zitten.Hmm, misschien dat de mijne dan veel vlakker gesteld staat ofzo, maar ik heb daar dus moeite mee. Ben in gebieden met veel sprintstukjes maar waar ik ook veel moet uitkijken en/of de weg niet goed ken ook gewoon duidelijk sneller met de Milan, ondanks dat ik met de M5 sneller op tempo ben en zeker in de stad niet langzamer rijd (kruissnelheid met de M5 kan met de huidige temperaturen en windstil oplopen tot net over de 50 km/h; met de Milan rijd ik dan door tot 55-60, maar het duurt flink langer voor ik daar ben). Denk eigenlijk zelfs dat ik 'm binnenkort te koop aanbied; misschien is het ook een stukje fietstechniek maar ik voel me toch kwetsbaar op dat ding ofzo.