24-Feb-2022, 03:39 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-Feb-2022, 03:40 AM door PlantageBohémien.)
(23-Feb-2022, 06:53 PM)365cycle schreef:Ga al twintig jaar niet meer met openbaar vervoer, kortere afstanden altijd met de fiets, werk dichter bij huis zoeken, of gaan wonen dichter bij het werk, voor langere afstanden [ Tsjechië ] met de auto, wanneer ik dan jongeren zie die bij een bushalte staan te wachten, om 10 km verder naar school te gaan, verbaas ik mij over zoveel gebrek aan eigen initiatief, zich zelf op jonge leeftijd afhankelijk maken van anderen, waar moet dat eindigen?(23-Feb-2022, 06:30 PM)Roepers schreef: Je had geen plekreservering. Je moest wel reserveren maar het werkte niet als reservering, als je begrijpt wat ik bedoel.Jup. En er is ook geen garantie dat er plek ís. Als er om wat voor reden dan ook een treinstel omgewisseld werd, had je vette pech.
Daarom ben ik vorig jaar een keer vrij onverwachts van Utrecht naar Rotterdam gefietst. Moest 2u wachten op de eerste trein met een fietsplek, en dat duurt net zo lang als naar huis op de Challenge.
Ook voor parkeren betaal ik nooit, zoek van te voren uit waar ik gratis parkeren kan, en het laatste stuk naar mijn doel ga ik lopen, of ik neem de fiets mee in de auto, als er een crisis is, willen mensen direct weer een of andere toeslag hebben v d overheid, omdat ze zich afhankelijk maken.