16-Mar-2022, 11:00 PM
Ik durf er niet compleet op te vertrouwen. Ik heb daarom reserve route op telefoon staan (offline via Routiq). Ik heb de route nu uitgeschreven in bolletje pijltje systeem met plaatsen, straten en knooppunten tussen de eerste 60 en laatste 40 km. Ik heb nu ongeveer 100 km op papier staan op anderhalf kantje. Zit lang stuk tussen dat ik niet hoef af te slaan. De rest fiets ik "uit het hoofd". Dan kan ik 's nachts mooi opschieten, en de laatste km met 'verre' ritten vind ik het toch meestal 'goed' en heb ik zin in een pilsje. Dan zit ik toch in de buurt..
Dat uitschrijven van straatnamen helpt veel, ik heb niet vaak navigatie nodig onderweg omdat ik meeste de stappen nog heb onthouden. Kaart heb ik wel in de fietstas en er zijn genoeg mensen onderweg om te vragen mocht ik compleet verdwaald zijn.
Dat uitschrijven van straatnamen helpt veel, ik heb niet vaak navigatie nodig onderweg omdat ik meeste de stappen nog heb onthouden. Kaart heb ik wel in de fietstas en er zijn genoeg mensen onderweg om te vragen mocht ik compleet verdwaald zijn.
gr. Fietsbennie site