21-Mar-2022, 01:33 AM
Dank voor de aai over mn bol. Ik heb jarenlang VVD gestemd Niet omdat ik een ondernemer ben, maar maar vanwege de aversie van links die ik heb. Al hebben ook zij goede punten en het mileu is daar zeker één van.
Mijn steentje draag ik daaraan ook bij door veel gebruikt te kopen, maar ook door te fietsen. Deels uit kostenoverweging. Deels omdat ik het lekker vind en deels omdat het kan omdat alles op fietsafsrand zit. Zit liever op de fiets dan dat ik op Rotterdam CS moet wachten op de stoptrein naar station Rdam Alexander om daar weer de metro te pakken, zeg maar.
Dat ik nu een paar leuke fietsen heb, komt deels door wat je slim handelen kan noemen. Als in: voor een interessante prijs kopen en later met winst te verkopen en daarvan weer wat leuks terug te kopen. De kopende partij, die heeft ervoor over wat ie bied,. En meer dan prima voor mij als ie meer wil betalen, dan wat ik ervoor betaald heb. Evenzo ben ik soms ook tevreden als ik wat afschrijving heb. Per saldo ben ik er toch op vooruit gegaan door besparing aan OV dus ik betaal soms ook gewoon de marktprijs ervoor als ik een modelletje echt wil hebben
Vraag en aanbod, ik zie geen reden om het misbruik te noemen. Ook de handelaar moet zn boterham verdienen en zn lasten betalen.
Zolang een velomobiel geen heel hip imago heeft , zal de markt niet alteveel jongere rijders trekken. Die kiezen liever voor een veel duurdere en jonge auto, dan een velomobiel die op maandbasis een fractie kost aan afschrijving..
Een velomobiel leasen of financieren zou al helpen. Maar wat meer zou helpen is een goede fiscale regeling, waarddor werkgevers kunnen inspelen op dat als woonw, erk en reclamevoertuig. Mja, moet de prductie wel opgeschaald kunnen worden.
Mijn steentje draag ik daaraan ook bij door veel gebruikt te kopen, maar ook door te fietsen. Deels uit kostenoverweging. Deels omdat ik het lekker vind en deels omdat het kan omdat alles op fietsafsrand zit. Zit liever op de fiets dan dat ik op Rotterdam CS moet wachten op de stoptrein naar station Rdam Alexander om daar weer de metro te pakken, zeg maar.
Dat ik nu een paar leuke fietsen heb, komt deels door wat je slim handelen kan noemen. Als in: voor een interessante prijs kopen en later met winst te verkopen en daarvan weer wat leuks terug te kopen. De kopende partij, die heeft ervoor over wat ie bied,. En meer dan prima voor mij als ie meer wil betalen, dan wat ik ervoor betaald heb. Evenzo ben ik soms ook tevreden als ik wat afschrijving heb. Per saldo ben ik er toch op vooruit gegaan door besparing aan OV dus ik betaal soms ook gewoon de marktprijs ervoor als ik een modelletje echt wil hebben
Vraag en aanbod, ik zie geen reden om het misbruik te noemen. Ook de handelaar moet zn boterham verdienen en zn lasten betalen.
Zolang een velomobiel geen heel hip imago heeft , zal de markt niet alteveel jongere rijders trekken. Die kiezen liever voor een veel duurdere en jonge auto, dan een velomobiel die op maandbasis een fractie kost aan afschrijving..
Een velomobiel leasen of financieren zou al helpen. Maar wat meer zou helpen is een goede fiscale regeling, waarddor werkgevers kunnen inspelen op dat als woonw, erk en reclamevoertuig. Mja, moet de prductie wel opgeschaald kunnen worden.