24-Mar-2022, 01:55 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24-Mar-2022, 01:56 AM door 365cycle.)
In het begin vond ik je theorie niet meer of minder dan een aanvulling, en hoewel ik het lang niet altijd met je eens ben, ben ik echt niet te trots om je tips eens in de praktijk uit te proberen. Helaas blijf ik toch telkens uitkomen bij het feit dat de tips van diverse mensen uit de praktijk beter werken.
Naast het bovenstaande schrijf je ook telkens dat je het bij rustig bewegen houdt, erg weinig ademhaalt, je hartslag in toom houdt... Dat komt dus overeen met de eerder door mij aangehaalde Tesla die niet harder rijdt dan 50 km/h. Daarom blijf ik herhalen: Leuke theorie, Piet, maar niet een-op-een toepasbaar voor een velomobiel, en totaal niet relevant voor hoe de meeste rijders een velomobiel inzetten. Dan kom jij weer met hoe fout het is dat mensen hun velomobiel zo inzetten, en dat ze beter vegan kunnen gaan leven, maar ze komen hier niet om te vragen of dát een goed idee is.
Daarnaast heb je al meermaals herhaald dat je weinig ervaring met moderne velomobielen hebt. Ondertussen probeer je fietstheorie uit de wielerwereld toe te passen op een velomobiel, waar de regels van het spel toch wel wat meer veranderen dan waar je vanuit lijkt te gaan. De reden dat ik er tegenin blijf gaan, is omdat ik de meelezers hier de dure leerweg die ik zelf gehad heb het liefst zoveel mogelijk bespaar. Toen ik m'n eerste racekap bijvoorbeeld kocht, was dat gewoon geen goede aanschaf; een gevolg van fout advies. Ik was gelukkiger geweest zonder dat ding. Inmiddels weet ik hoe ik 'm moet toepassen, en kan ik daar dus ook goed over adviseren; Hetzelfde geldt voor forensen op hoog tempo met een velomobiel, en over hard rijden met korte cranks.
Voor advies over de lekkerste wijn kan je naar een chemicus, maar als je op zoek bent naar succes zou ik in eerste instantie gewoon eens een goede slijterij binnen stappen.
Naast het bovenstaande schrijf je ook telkens dat je het bij rustig bewegen houdt, erg weinig ademhaalt, je hartslag in toom houdt... Dat komt dus overeen met de eerder door mij aangehaalde Tesla die niet harder rijdt dan 50 km/h. Daarom blijf ik herhalen: Leuke theorie, Piet, maar niet een-op-een toepasbaar voor een velomobiel, en totaal niet relevant voor hoe de meeste rijders een velomobiel inzetten. Dan kom jij weer met hoe fout het is dat mensen hun velomobiel zo inzetten, en dat ze beter vegan kunnen gaan leven, maar ze komen hier niet om te vragen of dát een goed idee is.
Daarnaast heb je al meermaals herhaald dat je weinig ervaring met moderne velomobielen hebt. Ondertussen probeer je fietstheorie uit de wielerwereld toe te passen op een velomobiel, waar de regels van het spel toch wel wat meer veranderen dan waar je vanuit lijkt te gaan. De reden dat ik er tegenin blijf gaan, is omdat ik de meelezers hier de dure leerweg die ik zelf gehad heb het liefst zoveel mogelijk bespaar. Toen ik m'n eerste racekap bijvoorbeeld kocht, was dat gewoon geen goede aanschaf; een gevolg van fout advies. Ik was gelukkiger geweest zonder dat ding. Inmiddels weet ik hoe ik 'm moet toepassen, en kan ik daar dus ook goed over adviseren; Hetzelfde geldt voor forensen op hoog tempo met een velomobiel, en over hard rijden met korte cranks.
Voor advies over de lekkerste wijn kan je naar een chemicus, maar als je op zoek bent naar succes zou ik in eerste instantie gewoon eens een goede slijterij binnen stappen.