19-Sep-2017, 10:31 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-Sep-2017, 10:35 PM door Wim -de roetsende.)
(19-Sep-2017, 11:50 AM)vrolijken schreef: Ben eigenlijk meer benieuwd naar het waarom. Waarom is dit je ideale combinatie? En.. is de combinatie (in theorie) te verenigen in 1 fiets?
De Roeifiets is echt mijn trainingsfiets, daarmee rijd ik zowel korte (30/40km) als langere ritten (60-100km). De roeibeweging is uniek, dit is niet door een andere fiets te evenaren.
De XS is mijn woon-werk-verkeer-fiets. Ik hoef niet of nauwelijks na te denken over de kleding die ik moet dragen. Alle spulletjes kan ik erin kwijt. Zelfs mijn kampeerspullen, als ik bijvoorbeeld ergens wil kamperen. Eigenlijk is dit een echte lange-afstanden-fiets, maar die rijd ik er niet zo vaak mee.
Dan heb ik nog de Taifun. Dit is mijn boodschappenfiets, mijn 'ik-heb-geen-zin-om-mij-om-te-kleden-fiets' en als ik naar het dorp/de stad wil, dan pak ik ook de Taifun.
Is het zo een beetje duidelijk?
Dus nee, deze 3 fietsen zijn niet verenigbaar in 1 fiets.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler