05-Apr-2022, 07:55 PM
Intussen langzaamaan aan het wennen aan de trike. Het is toch anders trappen. Ik probeer een mooie cadans aan te houden zonder me schrap te zetten in het stoeltje, want dan duw ik wellicht de knieën stuk. Zonder moe te worden rijd ik nu op vlak wegdek zonder wind zo'n 23 kmu. Niet indrukwekkend,... maar ik ga het langzaam opbouwen om mijn lichaam aan de nieuwe situatie te laten wennen.
Bedankt voor de bafang m400 tip. Lijkt me een mooie oplossing. Bafang betrouwbaarheid en toch een koppelsensor.
Maar ik oefen eerst nog wat verder zonder ondersteuning. Ik doe pas kosten wanneer ik zeker weet dat het een mooi huwelijk is.
Intussen wel al bandjes besteld met een ietwat groffer profiel : continental double fighter vooraan en conti race king achteraan
Ook wat dikker voor meer comfort.
Bedankt voor de bafang m400 tip. Lijkt me een mooie oplossing. Bafang betrouwbaarheid en toch een koppelsensor.
Maar ik oefen eerst nog wat verder zonder ondersteuning. Ik doe pas kosten wanneer ik zeker weet dat het een mooi huwelijk is.
Intussen wel al bandjes besteld met een ietwat groffer profiel : continental double fighter vooraan en conti race king achteraan
Ook wat dikker voor meer comfort.