24-Apr-2022, 12:18 PM
(24-Apr-2022, 12:07 PM)Roepers schreef: Ik vind die aanvallen op Piet in dit geval zo belachelijk.
Het is niet een aanval op PietV's standpunt, het is een verdediging tegen PietV's herhaaldelijke niet reageren op de argumenten maar wel aanvallen op punten die anderen aanbrengen. En in dit geval niet op taalgebruik maar op zijn opvattingen over de gedane onderzoeken.
Hij doet mijn argumenten af als 'afgedaan' en 'oud onderzoek' maar haalt zelf weer oude onderzoeken aan die zijn punten ondersteunen. En zal weer mijn tegen-argument als niet terzake doende afketsen.
Het punt van de meesten hier is 'tegen een helmplicht' en 'laat het aan de mensen zelf over om voor een helm te kiezen'.
Ik voeg daar persoonlijk aan toe: 'Stop ook met het mensen een helm opdringen voor niet gevaarlijke fiets tochten.'
Helmen passen bij gevaarlijke sporten, niet bij dagelijks woon-werk verkeer en zeker niet bij spelende kinderen die graag even fietsen op de stoep of in een park zonder meteen een eischaal op de moeten doen.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)