17-Jun-2022, 11:25 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17-Jun-2022, 11:27 PM door Bob Hagendijk.)
(17-Jun-2022, 07:18 AM)Fietsbennie schreef: Aangezien de afstand Almelo Vroomshoop te verwaarlozen is, (half uurtje tuffen) gisteravond afgesproken met Bob ook van het forum. Nu de avonden nog lang licht is mooie route gemaakt. Onderweg gezellig gepraat onder het fietsen, maar ook hele stukken genoten van de fietspaadjes en witte boerenlandweggetjes. Paadjes die Bob als racer niet zo snel zou nemen. Het is hem gelukt om voor het donker thuis te zijn. Het viel me enorm mee hoeveel mensen er op straat waren. Volgens mij zaten ze allemaal achter het huis een spannend boek te lezen, net zoals ik zulke avonden ook graag doe. We hebben allebei dezelfde route gereden, alleen Vroomshoop Almelo beide afzonderlijkHelemaal licht was het niet meer, heb de verlichting nog even aan gehad. Inderdaad op plekken gekomen waar ik zelf niet snel zal komen, maar het was mooi fietsen! En gezellig!
(17-Jun-2022, 07:08 PM)Roefie schreef: Juist deze week bezig geweest met zo'n houten telefoonhoudertje, en dan zie je net zoiets hier op een fiets. Leuk.Ik had deze snel in elkaar geknutseld als testje toen ik de fiets net had en een rondje wilde fietsen op navigatie. Hij doet het 5 weken later nog, dus het gaat nog goed. Wil je er foto's van hebben?