31-Jul-2022, 01:34 PM
Bij de Milans was er een snelle ontwikkelingssprong met meerdere fases redelijk kort op elkaar, mk5, mk6 en mk7 daar zit weinig tijd tussen. Heel veel mk6 zullen er niet zijn, vermoed ik.
Volgens mij had de 6 nog een eigen achterbrug en niet die van de DF, ook de steunstructuur op de bodem was nog niet helemaal logisch. Waarom maak je een steunvorm tussen achterbrug en wielkast, die je dan net niet helemaal doortrekt tot tegen de wielkast? Daar zat volgens mij bij de 5 en of 6 een gat, terwijl ze bij versie 7 wel doorgetrokken zijn.
Ook de achtervering van nr 6 bood nog enige ruimte voor verbetering, om het maar zo te zeggen. Volgens mij zaten ze toen te experimenteren met luchtbalgjes, zoals in de QV.
Volgens mij had de 6 nog een eigen achterbrug en niet die van de DF, ook de steunstructuur op de bodem was nog niet helemaal logisch. Waarom maak je een steunvorm tussen achterbrug en wielkast, die je dan net niet helemaal doortrekt tot tegen de wielkast? Daar zat volgens mij bij de 5 en of 6 een gat, terwijl ze bij versie 7 wel doorgetrokken zijn.
Ook de achtervering van nr 6 bood nog enige ruimte voor verbetering, om het maar zo te zeggen. Volgens mij zaten ze toen te experimenteren met luchtbalgjes, zoals in de QV.