31-Jul-2022, 02:39 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 31-Jul-2022, 02:42 PM door 365cycle.)
Buiten dat dit het verkeerde topic is, is dat ook foutieve info Jeroen.
De Mk6 had de achterbrug en vering van de DF maar nog niet de inbouw daarvan met het bagageschapje. De Mk5 heeft een andere achterbrug en origineel het balgje, maar op voor zover ik weet twee na zijn die er niet meer. 1 van die 2 heeft demping gekregen ipv het balgje weg te halen.
Qua aantallen: er zullen een stuk of 70 Mk6 GT’s zijn, en sowieso meer dan 19 Mk5 SL’s
De DF (en dus ook Milan en Bülk) heeft overigens een goedkope glijdemper zoals in de Quest zit. Alleen vroege DFs (zoals die van mij en Frutsel) zijn geleverd met een luchtdemper, de DT Swiss M212.
M’n DF is omgebouwd naar harde elastomeren, de SL is standaard geleverd op zachte.
De Mk6 had de achterbrug en vering van de DF maar nog niet de inbouw daarvan met het bagageschapje. De Mk5 heeft een andere achterbrug en origineel het balgje, maar op voor zover ik weet twee na zijn die er niet meer. 1 van die 2 heeft demping gekregen ipv het balgje weg te halen.
Qua aantallen: er zullen een stuk of 70 Mk6 GT’s zijn, en sowieso meer dan 19 Mk5 SL’s
De DF (en dus ook Milan en Bülk) heeft overigens een goedkope glijdemper zoals in de Quest zit. Alleen vroege DFs (zoals die van mij en Frutsel) zijn geleverd met een luchtdemper, de DT Swiss M212.
M’n DF is omgebouwd naar harde elastomeren, de SL is standaard geleverd op zachte.