25-Oct-2017, 11:32 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 25-Oct-2017, 11:33 PM door tegenligger.)
Ik zie het nog niet helemaal voor me. Als ligfietser moet je dan toch in de wachtende meute bij het stoplicht extra onderuit gezakt gaan liggen om deze inkijk ook werkelijk te kunnen bekijken. How low can you go?
Overigens vind ik het andersom ook wel gênant om in strak lycra met de zaak vooruit en benen gespreid te liggen wachten bij het stoplicht.
Jaren geleden stond er op ligfiets.net een contactadvertentie van een kerel met een foto van voren genomen in een dergelijke liggende positie met de stuurstang rechtop tussen zijn gespreide benen. Ik heb me altijd afgevraagd of die foto geholpen heeft.
Overigens vind ik het andersom ook wel gênant om in strak lycra met de zaak vooruit en benen gespreid te liggen wachten bij het stoplicht.
Jaren geleden stond er op ligfiets.net een contactadvertentie van een kerel met een foto van voren genomen in een dergelijke liggende positie met de stuurstang rechtop tussen zijn gespreide benen. Ik heb me altijd afgevraagd of die foto geholpen heeft.
Mijn fietsen: Rode Challenge Fujin Tour, grijze Fujin SL I, zwart gespoten Hurricane van staal (project) , rode Hurricane van aluminium (winter) , zwarte Nazca Fuego, gele Challenge Alize 20
Marcel D.