04-Aug-2022, 11:45 AM
(04-Aug-2022, 11:10 AM)PietV* schreef:(03-Aug-2022, 11:56 PM)365cycle schreef:(03-Aug-2022, 08:11 PM)Niels van der Wal schreef: Voor tochten buiten de stad gebruikte ik mijn M5 of Quest.
Quest is wel een topvoorbeeld van een niet-handige velomobiel.
Het onderwerp gaat al weer niet over de (lig)vouwfiets. Maar om de Quest een topvoorbeeld te noemen van een onhandige velomobiel roept vraagtekens op. Ik lees over Quest rijders die lovend zijn over hun voertuig. In betrouwbaarheid en ruimte en ermee regelmatig op kampeervakantie gaan.
Het vragen waarvoor een ligvouwfiets en het noemen op welke locaties en in welke omstandigheden ik welke fiets gebruik sluit wel degelijk aan bij de vraag rond een ligfouwfiets. Daar is ook prima antwoord op gekomen. Vraagtekens bij de keuze voor welke fiets op welke locatie in welke omstandigheden horen niet meer bij het onderwerp ligvouwfiets al kan de verbinding gelegd worden naar dat een ligfouwfiets ook passend zou zijn. Gezien het doel van de vragensteller kan het een passende uitweiding zijn. De vraagtekens bij het noemen van een Quest als onhandig is nergens passend bij het topic.
Misschien is het handig vooral zelf bij het topic te blijven.
Niels, forum, van der Wal