Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen
#25
Voor mijn gevoel gaat ook de ademhaling makkelijker, op de bukfiets zitten (vooral) de buik en (in mindere mate) de borst wat in de verdrukking. Op een ligfiets/trike adem je makkelijker en dieper in en uit. Meer zuurstof levert een betere prestatie en minder gehijg.
Roelof
Gele Greenspeed gt20
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door Victor - 11-Aug-2022, 09:15 AM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door blokdoorn - 11-Aug-2022, 10:25 AM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door Bacchus - 11-Aug-2022, 10:45 AM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door 365cycle - 11-Aug-2022, 11:07 AM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door Lig-hen - 11-Aug-2022, 11:46 AM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door PietV* - 11-Aug-2022, 12:06 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door 365cycle - 11-Aug-2022, 01:13 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door Frutsel - 11-Aug-2022, 01:30 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door kuŝbiciklo - 11-Aug-2022, 02:31 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door PietV* - 11-Aug-2022, 03:43 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door Roefie - 11-Aug-2022, 07:16 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door Jeroen S - 11-Aug-2022, 07:49 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door ZoefZoef - 11-Aug-2022, 07:52 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door 365cycle - 11-Aug-2022, 08:13 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door PietV* - 11-Aug-2022, 11:25 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door PietV* - 12-Aug-2022, 08:57 AM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door Victor - 12-Aug-2022, 10:25 AM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door PietV* - 12-Aug-2022, 10:36 AM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door Roefie - 12-Aug-2022, 12:26 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door PietV* - 12-Aug-2022, 01:34 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door berth9999 - 15-Aug-2022, 04:21 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door kuŝbiciklo - 13-Aug-2022, 11:49 AM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door PietV* - 13-Aug-2022, 12:36 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door 365cycle - 14-Aug-2022, 12:59 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door Jeroen S - 14-Aug-2022, 03:17 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door Bacchus - 14-Aug-2022, 05:25 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door 365cycle - 14-Aug-2022, 07:47 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door Bacchus - 14-Aug-2022, 09:22 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door PietV* - 14-Aug-2022, 11:18 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door Bacchus - 15-Aug-2022, 10:03 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Uit ervaring kan ik ...Gideonaut — 12:30 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Heel lang geleden he...Jeroen S — 12:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op het werk is de ko...Jeroen S — 11:51 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de fra...liggende daan — 11:42 PM
Marco's ligfietstochten
Ook mijn laatste ont...Roepers — 09:10 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaa...Hoekie — 08:58 PM
Banden, banden en nog eens banden
Lek vandaag op weg...Arend-Jan — 08:14 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Hoekie — 07:40 PM
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM