Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen
#33
@PietV ik heb ooit een relatief jonge ex-prof in mijn DF gehad. Hij reed meteen hard en kon ook duurvermogen leveren, maar piekvermogen kwam er niet uit. Daarnaast klaagde hij over stevige spierpijn na een ritje van nog geen 20 km. Het is normaal gesproken iemand die voor de lol 4 uur op een tijdritfiets gaat zitten.

Daarbij zijn veel ervaren ligfietsers geen snelle fietsers, kijk bijvoorbeeld naar jezelf. 
Ik word nog best regelmatig staande gehouden, ook door agenten die weleens een velomobiel gezien hebben. Ik ben alleen 1 van de weinigen in mijn regio die vaak boven de 50 rijdt en dan ook nog gas over heeft voor een sprintje.

Als laatste is zeker in een velomobiel de manier van sporten heel anders. Het vermogensprofiel in mijn ritten is veel grilliger dan toen ik vooral open fietsen
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door Victor - 11-Aug-2022, 09:15 AM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door blokdoorn - 11-Aug-2022, 10:25 AM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door Bacchus - 11-Aug-2022, 10:45 AM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door 365cycle - 11-Aug-2022, 11:07 AM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door Lig-hen - 11-Aug-2022, 11:46 AM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door PietV* - 11-Aug-2022, 12:06 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door 365cycle - 11-Aug-2022, 01:13 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door Frutsel - 11-Aug-2022, 01:30 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door kuŝbiciklo - 11-Aug-2022, 02:31 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door PietV* - 11-Aug-2022, 03:43 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door Roefie - 11-Aug-2022, 07:16 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door Jeroen S - 11-Aug-2022, 07:49 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door ZoefZoef - 11-Aug-2022, 07:52 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door 365cycle - 11-Aug-2022, 08:13 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door PietV* - 11-Aug-2022, 11:25 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door PietV* - 12-Aug-2022, 08:57 AM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door Victor - 12-Aug-2022, 10:25 AM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door PietV* - 12-Aug-2022, 10:36 AM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door Roefie - 12-Aug-2022, 12:26 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door PietV* - 12-Aug-2022, 01:34 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door berth9999 - 15-Aug-2022, 04:21 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door kuŝbiciklo - 13-Aug-2022, 11:49 AM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door PietV* - 13-Aug-2022, 12:36 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door 365cycle - 14-Aug-2022, 12:59 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door Jeroen S - 14-Aug-2022, 03:17 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door Bacchus - 14-Aug-2022, 05:25 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door 365cycle - 14-Aug-2022, 07:47 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door Bacchus - 14-Aug-2022, 09:22 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door PietV* - 14-Aug-2022, 11:18 PM
RE: Ligfietsbenen - rechtopfietsbenen - door Bacchus - 15-Aug-2022, 10:03 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM