05-Sep-2022, 06:37 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 05-Sep-2022, 06:40 AM door Wim -de roetsende.)
Citaat:De neiuwsgieirge persoon in mij is nu benieuwd waarom een derde jou erop moet aanspreken. Wie deze user is en wat er nou zo negtief over DF te vertellen was.
Dat was ik. En het ging niet alleen over de DF.
We hadden gisteren een LOL-tocht en toen, ik noem hem even Kees, vertelde Kees dat zijn mening duidelijk hoorbaar is in een filmpje dat gemaakt is tijdens de Grenslandtour.
Bij LOL en MooiTwente maakt Johan ook altijd filmpje. In het begin stond die camera bovenop de smurfenmuts, maar dan had je echt geen idee wanneer hij nou wel of niet aan het filmen was.
Nu heeft hij de camera op zo'n stok en is het duidelijk.
Johan monteert altijd een muziekje, zodat je soms wel stemmen kunt horen maar je kunt geen hele gesprekken volgen.
We waren daar samen gewoon over aan het praten en de algemene mening was dat het wel bijzonder is om zo'n filmpje met zo'n gesprek op Youtube te plaatsen zonder dat de betrokkene weet dat hij gefilmd is én dat het gesprek woord voor woord gevolgd kan worden.
Er werd toen de naam Jules genoemd en toen gaf ik aan dat ik die naam van het Nederlandse forum ken en dat hij ook een film had gemaakt over die tour.
Ik heb toen aangeboden om Jules even een berichtje te sturen.
Dat is alles. Niet meer én niet minder. Ik heb het mailadres van Jules doorgegeven en Kees moet nu zelf maar bepalen of hij nog contact gaat opnemen.
Laten we het vooral niet groter maken dan het is.
Bedenk vooral of je het zelf prettig zou vinden als dit bij jou zou gebeuren.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler