Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Werkbank?
#3
Ik ben overgegaan op minimalistisch smeren van de ketting. Alleen als de ketting bij schakelen problemen begint te geven komt er een beetje olie voor en na de kettingbuizen. Die verdelen de olie over de ketting. En welaan, de kettingen gaan veel en veel langer mee dan toen ik intensiever smeerde. Doordat ze nagenoeg droog zijn kleeft er ook geen (of wellicht beter: veel minder) zand meer aan vast.

Ik fiets wel in de regen want de ligfietsen zijn mijn dagelijkse vervoermiddelen.

Groet,

Marco
Antwoord }


Berichten in dit topic
Werkbank? - door JustJules - 05-Sep-2022, 06:41 PM
RE: Werkbank? - door Lopopodium - 05-Sep-2022, 06:46 PM
RE: Werkbank? - door Roepers - 05-Sep-2022, 07:37 PM
RE: Werkbank? - door Willeke_IGKT - 05-Sep-2022, 08:06 PM
RE: Werkbank? - door Wim -de roetsende - 05-Sep-2022, 08:13 PM
RE: Werkbank? - door Niels van der Wal - 05-Sep-2022, 08:38 PM
RE: Werkbank? - door JustJules - 07-Sep-2022, 10:31 PM
RE: Werkbank? - door Niels van der Wal - 08-Sep-2022, 09:25 AM
RE: Werkbank? - door Niels van der Wal - 08-Sep-2022, 10:54 AM
RE: Werkbank? - door Willeke_IGKT - 08-Sep-2022, 12:08 PM
RE: Werkbank? - door Niels van der Wal - 08-Sep-2022, 12:26 PM
RE: Werkbank? - door Bacchus - 05-Sep-2022, 09:10 PM
RE: Werkbank? - door Fietsbennie - 05-Sep-2022, 09:13 PM
RE: Werkbank? - door Lig-hen - 05-Sep-2022, 09:23 PM
RE: Werkbank? - door Bob Hagendijk - 05-Sep-2022, 09:26 PM
RE: Werkbank? - door Martin van Mourik - 05-Sep-2022, 09:49 PM
RE: Werkbank? - door Willeke_IGKT - 08-Sep-2022, 05:34 AM
RE: Werkbank? - door Bob Hagendijk - 08-Sep-2022, 05:56 AM
RE: Werkbank? - door Lig-hen - 08-Sep-2022, 06:40 AM
RE: Werkbank? - door Bacchus - 08-Sep-2022, 08:51 AM
RE: Werkbank? - door Hoekie - 08-Sep-2022, 09:10 AM
RE: Werkbank? - door Willeke_IGKT - 08-Sep-2022, 09:11 AM
RE: Werkbank? - door PietV* - 08-Sep-2022, 09:27 AM
RE: Werkbank? - door PlantageBohémien - 08-Sep-2022, 12:32 PM
RE: Werkbank? - door Bacchus - 08-Sep-2022, 01:25 PM
RE: Werkbank? - door Frutsel - 08-Sep-2022, 01:44 PM
RE: Werkbank? - door PietV* - 08-Sep-2022, 02:01 PM
RE: Werkbank? - door twilwel - 16-Nov-2022, 01:28 PM
RE: Werkbank? - door 365cycle - 16-Nov-2022, 02:07 PM
RE: Werkbank? - door de Boer - 16-Nov-2022, 02:56 PM
RE: Werkbank? - door Jan van Ochten - 16-Nov-2022, 04:24 PM
RE: Werkbank? - door twilwel - 16-Nov-2022, 10:41 PM
RE: Werkbank? - door 365cycle - 17-Nov-2022, 03:16 PM
RE: Werkbank? - door GertBr - 17-Nov-2022, 03:55 PM
RE: Werkbank? - door 365cycle - 17-Nov-2022, 05:07 PM
RE: Werkbank? - door Bacchus - 17-Nov-2022, 05:39 PM
RE: Werkbank? - door GertBr - 17-Nov-2022, 09:42 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM