Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Werkbank?
#5
(05-Sep-2022, 06:41 PM)JustJules schreef: Ik had laatst mijn ketting helemaal ontvet en opnieuw gesmeerd. Daarvoor gebruikte ik 4 stevige tuinstoelen en daaroverheen een dikke verhuisdeken. Dat gebruikte ik als tafel zodat de wielen van de grond bleven.

Het werkte maar niet ideaal. Hoe doen jullie zoiets? Gebruiken jullie een werkbank? 

Over welke fiets heb je het?
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Werkbank? - door JustJules - 05-Sep-2022, 06:41 PM
RE: Werkbank? - door Lopopodium - 05-Sep-2022, 06:46 PM
RE: Werkbank? - door Roepers - 05-Sep-2022, 07:37 PM
RE: Werkbank? - door Willeke_IGKT - 05-Sep-2022, 08:06 PM
RE: Werkbank? - door Wim -de roetsende - 05-Sep-2022, 08:13 PM
RE: Werkbank? - door Niels van der Wal - 05-Sep-2022, 08:38 PM
RE: Werkbank? - door JustJules - 07-Sep-2022, 10:31 PM
RE: Werkbank? - door Niels van der Wal - 08-Sep-2022, 09:25 AM
RE: Werkbank? - door Niels van der Wal - 08-Sep-2022, 10:54 AM
RE: Werkbank? - door Willeke_IGKT - 08-Sep-2022, 12:08 PM
RE: Werkbank? - door Niels van der Wal - 08-Sep-2022, 12:26 PM
RE: Werkbank? - door Bacchus - 05-Sep-2022, 09:10 PM
RE: Werkbank? - door Fietsbennie - 05-Sep-2022, 09:13 PM
RE: Werkbank? - door Lig-hen - 05-Sep-2022, 09:23 PM
RE: Werkbank? - door Bob Hagendijk - 05-Sep-2022, 09:26 PM
RE: Werkbank? - door Martin van Mourik - 05-Sep-2022, 09:49 PM
RE: Werkbank? - door Willeke_IGKT - 08-Sep-2022, 05:34 AM
RE: Werkbank? - door Bob Hagendijk - 08-Sep-2022, 05:56 AM
RE: Werkbank? - door Lig-hen - 08-Sep-2022, 06:40 AM
RE: Werkbank? - door Bacchus - 08-Sep-2022, 08:51 AM
RE: Werkbank? - door Hoekie - 08-Sep-2022, 09:10 AM
RE: Werkbank? - door Willeke_IGKT - 08-Sep-2022, 09:11 AM
RE: Werkbank? - door PietV* - 08-Sep-2022, 09:27 AM
RE: Werkbank? - door PlantageBohémien - 08-Sep-2022, 12:32 PM
RE: Werkbank? - door Bacchus - 08-Sep-2022, 01:25 PM
RE: Werkbank? - door Frutsel - 08-Sep-2022, 01:44 PM
RE: Werkbank? - door PietV* - 08-Sep-2022, 02:01 PM
RE: Werkbank? - door twilwel - 16-Nov-2022, 01:28 PM
RE: Werkbank? - door 365cycle - 16-Nov-2022, 02:07 PM
RE: Werkbank? - door de Boer - 16-Nov-2022, 02:56 PM
RE: Werkbank? - door Jan van Ochten - 16-Nov-2022, 04:24 PM
RE: Werkbank? - door twilwel - 16-Nov-2022, 10:41 PM
RE: Werkbank? - door 365cycle - 17-Nov-2022, 03:16 PM
RE: Werkbank? - door GertBr - 17-Nov-2022, 03:55 PM
RE: Werkbank? - door 365cycle - 17-Nov-2022, 05:07 PM
RE: Werkbank? - door Bacchus - 17-Nov-2022, 05:39 PM
RE: Werkbank? - door GertBr - 17-Nov-2022, 09:42 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM