Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Werkbank?
#17
Niet. Alleen af en toe wat olie.
Meer is voor een ingebouwde ketting van een velomobiel niet nodig.
Zegt > 20.000 km met een QV.

Een zelfgemaakt piepschuimblikblok, omwikkelt met brede tape, leg ik onder de QV, net voor de achterwielen, zodat de achterwielen van de grond komen.

NB Daarmee kan ook mooi de derailleur bijgesteld worden (de versnellingskabel rekt nou eenmaal steeds wat uit)
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Werkbank? - door JustJules - 05-Sep-2022, 06:41 PM
RE: Werkbank? - door Lopopodium - 05-Sep-2022, 06:46 PM
RE: Werkbank? - door Roepers - 05-Sep-2022, 07:37 PM
RE: Werkbank? - door Willeke_IGKT - 05-Sep-2022, 08:06 PM
RE: Werkbank? - door Wim -de roetsende - 05-Sep-2022, 08:13 PM
RE: Werkbank? - door Niels van der Wal - 05-Sep-2022, 08:38 PM
RE: Werkbank? - door JustJules - 07-Sep-2022, 10:31 PM
RE: Werkbank? - door Niels van der Wal - 08-Sep-2022, 09:25 AM
RE: Werkbank? - door Niels van der Wal - 08-Sep-2022, 10:54 AM
RE: Werkbank? - door Willeke_IGKT - 08-Sep-2022, 12:08 PM
RE: Werkbank? - door Niels van der Wal - 08-Sep-2022, 12:26 PM
RE: Werkbank? - door Bacchus - 05-Sep-2022, 09:10 PM
RE: Werkbank? - door Fietsbennie - 05-Sep-2022, 09:13 PM
RE: Werkbank? - door Lig-hen - 05-Sep-2022, 09:23 PM
RE: Werkbank? - door Bob Hagendijk - 05-Sep-2022, 09:26 PM
RE: Werkbank? - door Martin van Mourik - 05-Sep-2022, 09:49 PM
RE: Werkbank? - door Willeke_IGKT - 08-Sep-2022, 05:34 AM
RE: Werkbank? - door Bob Hagendijk - 08-Sep-2022, 05:56 AM
RE: Werkbank? - door Lig-hen - 08-Sep-2022, 06:40 AM
RE: Werkbank? - door Bacchus - 08-Sep-2022, 08:51 AM
RE: Werkbank? - door Hoekie - 08-Sep-2022, 09:10 AM
RE: Werkbank? - door Willeke_IGKT - 08-Sep-2022, 09:11 AM
RE: Werkbank? - door PietV* - 08-Sep-2022, 09:27 AM
RE: Werkbank? - door PlantageBohémien - 08-Sep-2022, 12:32 PM
RE: Werkbank? - door Bacchus - 08-Sep-2022, 01:25 PM
RE: Werkbank? - door Frutsel - 08-Sep-2022, 01:44 PM
RE: Werkbank? - door PietV* - 08-Sep-2022, 02:01 PM
RE: Werkbank? - door twilwel - 16-Nov-2022, 01:28 PM
RE: Werkbank? - door 365cycle - 16-Nov-2022, 02:07 PM
RE: Werkbank? - door de Boer - 16-Nov-2022, 02:56 PM
RE: Werkbank? - door Jan van Ochten - 16-Nov-2022, 04:24 PM
RE: Werkbank? - door twilwel - 16-Nov-2022, 10:41 PM
RE: Werkbank? - door 365cycle - 17-Nov-2022, 03:16 PM
RE: Werkbank? - door GertBr - 17-Nov-2022, 03:55 PM
RE: Werkbank? - door 365cycle - 17-Nov-2022, 05:07 PM
RE: Werkbank? - door Bacchus - 17-Nov-2022, 05:39 PM
RE: Werkbank? - door GertBr - 17-Nov-2022, 09:42 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM