12-Sep-2022, 09:52 AM
Ik fiets mijn woon-werk (25km enkel) ook in fietskleding, en kleed me op het werk om. Er is douchemogelijkheid maar dat kost best veel tijd, dus meestal doe ik het rustig aan op de heenweg zodat ik niet al teveel zweet en neem dan een "deo-douche". Regenjas doe ik alleen aan als het echt flink doorregent want zelfs met de duurste "ademende" regenjas word ik van binnenuit al gauw natter dan van buitenaf.
's Winters fiets ik met waterdichte fietsschoenen, dus blijven sokken droog. De enkele keer dat ik 's Zomers regenachtig weer heb neem ik een paar droge sokken mee. Schoenen staan op mijn werk.
Natte kleren doe ik niet in mijn kluisje maar hang ik uit op een klerenhanger. Dat collega's dan "iets" kunnen ruiken is maar zo, ik schaam me daar niet voor :-)
's Winters fiets ik met waterdichte fietsschoenen, dus blijven sokken droog. De enkele keer dat ik 's Zomers regenachtig weer heb neem ik een paar droge sokken mee. Schoenen staan op mijn werk.
Natte kleren doe ik niet in mijn kluisje maar hang ik uit op een klerenhanger. Dat collega's dan "iets" kunnen ruiken is maar zo, ik schaam me daar niet voor :-)