|
Fietskleding woon-werk
|
Berichten: 1.858
Topics: 11
Lid sinds: Jul 2019
Bedankt: 1036
3406 x bedankt in 1521 berichten
(12-Sep-2022, 07:55 PM)blokdoorn schreef: Ik vind merino shirts van Decathlon erg prettig, en betaalbaar, ze drogen heel snel. Echter, zonder ventilatie in een afgesloten kluis droogt er niets.
Ben je bang dat ze je natte fietskleren meenemen, dat je het in een kluis bewaart?
|
| Berichten in dit topic |
RE: Fietskleding woon-werk - door Frutsel - 12-Sep-2022, 08:12 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|