(25-Sep-2022, 11:19 PM)365cycle schreef: Formeel gezien is er bij aanrijdingen of een nauwkeurige controle natuurlijk wel een risico, want legaal is het idd niet; de ondersteuning moet bij 25 km/h stoppen en daarop heb je wettelijk 10% marge (effectief 27,5 km/h).De wettelijk marge is maar 5%. Effectief 26,25 km/h.
(25-Sep-2022, 08:13 PM)Bastiaan schreef: Bij mijn weten zijn er twee versies: een met ondersteuning tot 25 km/u en een tot 45 km/u. Echter: mijn Sunrider biedt ondersteuning tot 35 km/u. De accu is recent vernieuwd en relatief krachtig, dus dat zou geen probleem mogen zijn.Zoals eerder geschreven door Wim is de 25 km/h versie een fiets met trapondersteuning of e-bike. De versie 45/h een bromfiets met trapondersteuning of speedpedelec.
Is er iemand die hier een zinnige gedachte over heeft?
Voor de bromfiets uitvoering gelden alle eisen voor bromfietsen 45 km/h. Inclusief kenteken.
(26-Sep-2022, 09:05 PM)Remko_Flevo-Sunrider schreef: Mijn Sunrider geeft support tot 45kmhIk ben benieuwd hoe de kentekenkeuring is gegaan. Was het simpel om een kenteken voor jouw Sunrider aan te vragen?
Mijn Accu en Motor komen bij Crystalyte vandaan.
Maar daar ben ik voorjaar bestel even mee bezig geweest om gedoe met garantie op een accu die ik met de Sunrider had over genomen.
Specs over de motor heb ik niet (er staat alleen Crystalyte op)
Ik deel graag de info en ervaring die ik momenteel heb.