09-Oct-2022, 01:29 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 09-Oct-2022, 07:21 PM door Wim -de roetsende.)
Citaat:En de extra versteviging is echt merkbaar bij optrekken en klimmetjes. De lupine geeft nu lekker licht.
Fijn dat het nu is opgelost en dat je nu ook extra zaken hebt kunnen regelen.
Dat de extra versteviging goed merkbaar is, verbaast mij niets.
365cycle noemt vaak dat de DF veel stijver is dan de MilanSL. Nou ben ik niet zo sterk, maar ik merk totaal geen verschil. Dat zou dus best wel eens te verklaren zijn door die versteviging.
In de DF zit je iets rechterop en daardoor voelt de DF iets pittiger en is dus ook wel iets sneller met het optrekken.
Laatst trok ik echter met de SL een keer op, zoals ik dat ook gewend was met de DF en toen vond ik het verschil toch weer heel weinig/minimaal.
Mijn kruissnelheid ligt met de SL hoger en mijn gemiddelde lag met de DF iets hoger.
Nou durfde ik met een iets oudere DF ook iets meer te gooien en te smijten dan met zo'n nieuwe SL.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler