Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voorstellen Jan van Ochten
#7
Welkom Jan! Oostrum, die regio ken ik behoorlijk goed.
Zit je toevallig ook op Strava? Dan stel ik je ff voor aan DF-rijder uit die buurt die ik een beetje ken.
Misschien rijd ik volgende week nog even in de buurt maar dat is nog niet zeker.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Voorstellen Jan van Ochten - door Jan van Ochten - 16-Oct-2022, 06:27 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Willeke_IGKT - 16-Oct-2022, 06:33 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Fietsbennie - 16-Oct-2022, 06:48 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Jan van Ochten - 16-Oct-2022, 07:37 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Niels van der Wal - 17-Oct-2022, 04:12 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Wim -de roetsende - 16-Oct-2022, 07:50 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Bacchus - 16-Oct-2022, 08:34 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Wim -de roetsende - 16-Oct-2022, 10:05 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door 365cycle - 16-Oct-2022, 09:18 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Roepers - 17-Oct-2022, 09:12 AM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door TimSch - 17-Oct-2022, 09:43 AM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Wim -de roetsende - 17-Oct-2022, 10:05 AM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Frutsel - 17-Oct-2022, 10:52 AM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door 365cycle - 17-Oct-2022, 11:21 AM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door TimSch - 17-Oct-2022, 11:03 AM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Wim -de roetsende - 17-Oct-2022, 11:14 AM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Frutsel - 17-Oct-2022, 11:59 AM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Wim -de roetsende - 17-Oct-2022, 12:48 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Bacchus - 17-Oct-2022, 12:52 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Bacchus - 17-Oct-2022, 05:20 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Wim -de roetsende - 17-Oct-2022, 06:02 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Niels van der Wal - 17-Oct-2022, 07:01 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door 365cycle - 18-Oct-2022, 02:29 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Frutsel - 18-Oct-2022, 03:41 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door 365cycle - 18-Oct-2022, 05:02 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Wim -de roetsende - 18-Oct-2022, 05:10 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Jan van Ochten - 17-Oct-2022, 07:00 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Fietsbennie - 18-Oct-2022, 03:24 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Jan van Ochten - 15-Nov-2022, 11:52 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Bacchus - 16-Nov-2022, 09:44 AM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Frutsel - 16-Nov-2022, 10:49 AM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door TimSch - 16-Nov-2022, 04:46 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Jan van Ochten - 16-Nov-2022, 05:35 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door TimSch - 16-Nov-2022, 05:56 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM