12-Nov-2022, 10:07 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 12-Nov-2022, 10:10 PM door Wim -de roetsende.)
(12-Nov-2022, 09:51 PM)TimSch schreef: De Furai is vanavond opgehaald voor zijn nieuwe leven in Hamburg. Meneer had al een Fuego en een Chamsin en vond een Furai daar mooi bij passen
Weet niet wat de gebruikelijke methoden zijn als een fiets verkocht is? Draadje sluiten? Verwijderen? Of is deze melding voldoende?
Ik denk dat deze meneer een handelaar is, want hij heeft vanmiddag mijn Speed opgehaald. Dirk uit Hamburg kwam langs met een grote aanhanger. Daarin stonden al een paar Liggers.
Hij had vorige week al via Paypal de helft overgemaakt en toen hij de Speed 3 seconden had bekeken, pakte hij zijn telefoon om de rest van het geld over te maken.
Ik klaag niet, want hij bood meer dan ik tot nu toe voor de Speed geboden heb gekregen en dat was tevens het bedrag dat ik er een paar jaar geleden voor betaald heb.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler