Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ligfietsvakantiefoto's
#2
(28-Nov-2017, 10:26 PM)edberg02 schreef: Sinds ik op ligfietsen rij, ga ik op fietsvakantie. Dat wil zeggen, in 2011 kocht ik de eerste ligfiets en in 2012 reed ik mijn eerste rondje Noord-NL.
Met de GreenMachine en een Radical aanhanger, en totaal geen kampeerervaring. Het jaar daarna een heel rondje NL met de GreenMachine, maar nu met banaantassen. Het jaar daarna voor het eerst  naar het buitenland, nou ja, kijk zelf maar:

https://myalbum.com/album/w6xaxCEsE7JY

Ondanks dat het een heel kleine selectie van alle foto's is, heb ik nog geen beschrijving bij de foto's staan.
Dus heb je vragen, stel ze gerust :-)

Eén vraag kan ik vast beantwoorden:  JA, het is verslavend!   Big Grin
(Volgend jaar ga ik met de trike)

Waar gaat de reis dan naar toe?
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Ligfietsvakantiefoto's - door edberg02 - 28-Nov-2017, 10:26 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door Bert_Rijssen - 28-Nov-2017, 10:34 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door edberg02 - 28-Nov-2017, 11:06 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door Roepers - 28-Nov-2017, 11:14 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door edberg02 - 28-Nov-2017, 11:20 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door Bert_Rijssen - 28-Nov-2017, 11:24 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door edberg02 - 29-Nov-2017, 12:24 AM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door Bert_Rijssen - 29-Nov-2017, 05:15 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door edberg02 - 03-Jul-2018, 10:51 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door Roepers - 03-Jul-2018, 11:37 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door ErikvanD - 03-Jul-2018, 11:50 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door Fietsbennie - 04-Jul-2018, 09:08 AM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door edberg02 - 04-Jul-2018, 09:32 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door Frank - 04-Jul-2018, 05:20 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door edberg02 - 28-Jun-2019, 08:10 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door Fietsbennie - 28-Jun-2019, 11:09 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door edberg02 - 29-Jun-2019, 08:43 AM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door ErikvanD - 29-Jun-2019, 06:47 AM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door Roepers - 29-Jun-2019, 08:53 AM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door edberg02 - 29-Jun-2019, 09:30 AM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door Fietsbennie - 29-Jun-2019, 04:59 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM