Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voorstellen Jan van Ochten
#34
(16-Nov-2022, 05:35 PM)Jan van Ochten schreef: Het is een gele Mango+. Heeft ook maar kort op Marktplaats gestaan, nog geen 48 uur.

Ah, ja, dan is er natuurlijk een goeie kans dat ik die gemist heb!  Big Grin Leuke fiets in ieder geval!
Milan SL Mk3 #039 - Challenge Hurricane - Thys 222 -  Ligfietsclub Noorderligt 
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Jan van Ochten


Berichten in dit topic
Voorstellen Jan van Ochten - door Jan van Ochten - 16-Oct-2022, 06:27 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Willeke_IGKT - 16-Oct-2022, 06:33 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Fietsbennie - 16-Oct-2022, 06:48 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Jan van Ochten - 16-Oct-2022, 07:37 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Niels van der Wal - 17-Oct-2022, 04:12 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Wim -de roetsende - 16-Oct-2022, 07:50 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Bacchus - 16-Oct-2022, 08:34 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Wim -de roetsende - 16-Oct-2022, 10:05 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door 365cycle - 16-Oct-2022, 09:18 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Roepers - 17-Oct-2022, 09:12 AM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door TimSch - 17-Oct-2022, 09:43 AM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Wim -de roetsende - 17-Oct-2022, 10:05 AM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Frutsel - 17-Oct-2022, 10:52 AM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door 365cycle - 17-Oct-2022, 11:21 AM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door TimSch - 17-Oct-2022, 11:03 AM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Wim -de roetsende - 17-Oct-2022, 11:14 AM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Frutsel - 17-Oct-2022, 11:59 AM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Wim -de roetsende - 17-Oct-2022, 12:48 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Bacchus - 17-Oct-2022, 12:52 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Bacchus - 17-Oct-2022, 05:20 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Wim -de roetsende - 17-Oct-2022, 06:02 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Niels van der Wal - 17-Oct-2022, 07:01 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door 365cycle - 18-Oct-2022, 02:29 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Frutsel - 18-Oct-2022, 03:41 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door 365cycle - 18-Oct-2022, 05:02 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Wim -de roetsende - 18-Oct-2022, 05:10 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Jan van Ochten - 17-Oct-2022, 07:00 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Fietsbennie - 18-Oct-2022, 03:24 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Jan van Ochten - 15-Nov-2022, 11:52 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Bacchus - 16-Nov-2022, 09:44 AM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Frutsel - 16-Nov-2022, 10:49 AM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door TimSch - 16-Nov-2022, 04:46 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door Jan van Ochten - 16-Nov-2022, 05:35 PM
RE: Voorstellen Jan van Ochten - door TimSch - 16-Nov-2022, 05:56 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk e...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM