Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Werkbank?
#32
(16-Nov-2022, 01:28 PM)twilwel schreef: Het is erg weinig werk om de ketting van je velomobiel goed te onderhouden t.o.v. fietsen met open kettingen, dus doe het dan ook! Je pompt toch ook minstens elke week je banden bij tot de optimale druk zodat het lekker licht rolt?
Citaat:Eerlijk gezegd... nee Big Grin De Bülk maandelijks, meestal is er dan nog maar een halve bar uit. De DF pomp ik tussentijds vaak nog wel even bij, die heeft wat poreuzere binnenbanden en verliest dus sneller druk. Wel kijk ik heel regelmatig of de achterband er nog veilig uit ziet, en voor veel ritten knijp ik even in de banden om te kijken of er nog genoeg in zit.

OT: het maakt natuurlijk veel uit wat voor soort biba je hebt en hoeveel volume of ie heeft en of je er in slaagt weinig lucht te laten ontsnappen tijdens het bijpompen.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Jan van Ochten


Berichten in dit topic
Werkbank? - door JustJules - 05-Sep-2022, 06:41 PM
RE: Werkbank? - door Lopopodium - 05-Sep-2022, 06:46 PM
RE: Werkbank? - door Roepers - 05-Sep-2022, 07:37 PM
RE: Werkbank? - door Willeke_IGKT - 05-Sep-2022, 08:06 PM
RE: Werkbank? - door Wim -de roetsende - 05-Sep-2022, 08:13 PM
RE: Werkbank? - door Niels van der Wal - 05-Sep-2022, 08:38 PM
RE: Werkbank? - door JustJules - 07-Sep-2022, 10:31 PM
RE: Werkbank? - door Niels van der Wal - 08-Sep-2022, 09:25 AM
RE: Werkbank? - door Niels van der Wal - 08-Sep-2022, 10:54 AM
RE: Werkbank? - door Willeke_IGKT - 08-Sep-2022, 12:08 PM
RE: Werkbank? - door Niels van der Wal - 08-Sep-2022, 12:26 PM
RE: Werkbank? - door Bacchus - 05-Sep-2022, 09:10 PM
RE: Werkbank? - door Fietsbennie - 05-Sep-2022, 09:13 PM
RE: Werkbank? - door Lig-hen - 05-Sep-2022, 09:23 PM
RE: Werkbank? - door Bob Hagendijk - 05-Sep-2022, 09:26 PM
RE: Werkbank? - door Martin van Mourik - 05-Sep-2022, 09:49 PM
RE: Werkbank? - door Willeke_IGKT - 08-Sep-2022, 05:34 AM
RE: Werkbank? - door Bob Hagendijk - 08-Sep-2022, 05:56 AM
RE: Werkbank? - door Lig-hen - 08-Sep-2022, 06:40 AM
RE: Werkbank? - door Bacchus - 08-Sep-2022, 08:51 AM
RE: Werkbank? - door Hoekie - 08-Sep-2022, 09:10 AM
RE: Werkbank? - door Willeke_IGKT - 08-Sep-2022, 09:11 AM
RE: Werkbank? - door PietV* - 08-Sep-2022, 09:27 AM
RE: Werkbank? - door PlantageBohémien - 08-Sep-2022, 12:32 PM
RE: Werkbank? - door Bacchus - 08-Sep-2022, 01:25 PM
RE: Werkbank? - door Frutsel - 08-Sep-2022, 01:44 PM
RE: Werkbank? - door PietV* - 08-Sep-2022, 02:01 PM
RE: Werkbank? - door twilwel - 16-Nov-2022, 01:28 PM
RE: Werkbank? - door 365cycle - 16-Nov-2022, 02:07 PM
RE: Werkbank? - door de Boer - 16-Nov-2022, 02:56 PM
RE: Werkbank? - door Jan van Ochten - 16-Nov-2022, 04:24 PM
RE: Werkbank? - door twilwel - 16-Nov-2022, 10:41 PM
RE: Werkbank? - door 365cycle - 17-Nov-2022, 03:16 PM
RE: Werkbank? - door GertBr - 17-Nov-2022, 03:55 PM
RE: Werkbank? - door 365cycle - 17-Nov-2022, 05:07 PM
RE: Werkbank? - door Bacchus - 17-Nov-2022, 05:39 PM
RE: Werkbank? - door GertBr - 17-Nov-2022, 09:42 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM