Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ligfietsvakantiefoto's
#8
(29-Nov-2017, 12:24 AM)edberg02 schreef:
(28-Nov-2017, 11:24 PM)Bert_Rijssen schreef:
(28-Nov-2017, 11:14 PM)Roepers schreef: Mooi, al die ligfietsvakanties. Prachtige foto's. Dat fietspadviaduct op weg naar de Eifel, is dat een onderdeel van de Vennbahn?

 Zelf hoop ik komend jaar ook weer een meerdaagse fietstocht te rijden, natuurlijk dan op mijn Challenge Chamsin. Vanuit Rijssen wil dan op 1 dag naar Poortvliet op eiland Tholen in Zeeland fietsen. Totaal ca. 225 km. Met een beetje smokkelen (onderweg een stukje met de trein) moet dan gaan lukken. :-)

Die 225km is met een snelle ligfiets nog wel te doen in één dag, maar zo niet dan zou ik er lekker relaxed twee dagen over doen. Tentje mee, halverwege een rustige camping opzoeken...  Of een B&B / Vrienden op de Fiets, kan natuurlijk ook.
Want anders wordt het een meerdaagse tocht van één dag  Smile
Haha, het meerdaagse heeft te maken met het feit dat ik ook weer terug fiets natuurlijk. Ook 1 of 2 dagen er tussen lekker niets doen, beetje rondkijken op het boerenbedrijf van mijn gastheer. Op dit boerenbedrijf (nu akkerbedrijf maar destijds een gemengd bedrijf) heb ik als 19-jarige 3 maanden stage gelopen.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Ligfietsvakantiefoto's - door edberg02 - 28-Nov-2017, 10:26 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door Bert_Rijssen - 28-Nov-2017, 10:34 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door edberg02 - 28-Nov-2017, 11:06 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door Roepers - 28-Nov-2017, 11:14 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door edberg02 - 28-Nov-2017, 11:20 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door Bert_Rijssen - 28-Nov-2017, 11:24 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door edberg02 - 29-Nov-2017, 12:24 AM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door Bert_Rijssen - 29-Nov-2017, 05:15 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door edberg02 - 03-Jul-2018, 10:51 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door Roepers - 03-Jul-2018, 11:37 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door ErikvanD - 03-Jul-2018, 11:50 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door Fietsbennie - 04-Jul-2018, 09:08 AM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door edberg02 - 04-Jul-2018, 09:32 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door Frank - 04-Jul-2018, 05:20 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door edberg02 - 28-Jun-2019, 08:10 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door Fietsbennie - 28-Jun-2019, 11:09 PM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door edberg02 - 29-Jun-2019, 08:43 AM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door ErikvanD - 29-Jun-2019, 06:47 AM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door Roepers - 29-Jun-2019, 08:53 AM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door edberg02 - 29-Jun-2019, 09:30 AM
RE: Ligfietsvakantiefoto's - door Fietsbennie - 29-Jun-2019, 04:59 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier aan de kust was...Lopopodium — 12:38 AM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgen...datakneder — 12:10 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! V...LigfietsWilsum — 11:34 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VER...Wim -de roetsende — 11:17 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volgens ...Wim -de roetsende — 11:15 PM
Optimalisatie van een WAW.
Wat is er mis met W...datakneder — 10:58 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen! Onweer! VERKO...Gideonaut — 10:41 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Een ligfiets met e...Martin van Mourik — 09:43 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Dat is makkelijk zat...Arend-Jan — 08:30 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich w...Status Quooh — 08:07 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ik kijk nu naar mijn...Status Quooh — 08:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich was...Willeke_IGKT — 08:04 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest z...melle z — 07:50 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest zou...ZoefZoef — 07:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snak juist naar e...ZoefZoef — 07:37 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen  :huh: :huh: :...Wim -de roetsende — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Terug naar blij.... ...Willeke_IGKT — 06:21 PM