29-Nov-2017, 07:40 PM
Dan hebben we wel een beetje dezelfde fietsomgeving. Ik fiets de helft van mijn lange tochten in Zuid-Holland (van IJmuiden tot Utrecht tot Dordrecht tot Stellendam) en in Gelderland en de Duitse grensregio.
In natuurgebied De Hitland, waarschijnlijk? Daar ben ik nog maar eenmaal geweest, en dat was in deze zomer. Jij bent waarschijnlijk dit paadje ingefietst? Dat paadje wilde ik ook in toen ik deze zomer bij De Hitland was en over de dijk fietste, maar fietste er toen voorbij. En uit een soort van stomme principe wil ik eigenlijk nooit keren, en fiets ik liever verder om via een andere route te komen waar ik wil komen.
(28-Nov-2017, 08:16 PM)Bert_Rijssen schreef: Dit paadje is volgens mij tussen de Hollandse IJssel nadat je vanaf Ouderkerk a/d IJssel bent overgevaren naar de noordoever naar Capelle Schollevaar.
In natuurgebied De Hitland, waarschijnlijk? Daar ben ik nog maar eenmaal geweest, en dat was in deze zomer. Jij bent waarschijnlijk dit paadje ingefietst? Dat paadje wilde ik ook in toen ik deze zomer bij De Hitland was en over de dijk fietste, maar fietste er toen voorbij. En uit een soort van stomme principe wil ik eigenlijk nooit keren, en fiets ik liever verder om via een andere route te komen waar ik wil komen.