Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Staartpunt 20/26 inch
#8
(05-Dec-2022, 10:04 PM)melle z schreef: Met een luik bovenin ben je er niet, want alles wat je er boven in gooit dondert er vanonder net zo snel weer uit/ komt klem te zitten in je achterwiel. Dat gezegd hebbende, in de staartpunt van mijn Baron gebruik ik Ortlieb Dry Bags waarvoor ik bevestigingen aan het zitje gemaakt heb zodat ik ze niet kan verliezen/ ze niet in het wiel kunnen komen.
Bedankt voor de waarschuwing. Het was ook mijn bedoeling om deze dan helemaal dicht te maken.

Maargoed, terug naar de vraag, klopt het dat er inderdaad aparte staartpunten voor 20 en 26 inch wielen zijn? 
En als extra vraag: Wat mij opvalt is dat er bij staartpunten de schouders precies erin vallen, maar dat er geen "vin" achter het hoofd zit. Omdat ik vrij lang ben (1,95) vraag ik me af of het zin heeft om zo'n staartpunt te verhogen zodat die ook bij je hoofd aansluit.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Jan van Ochten


Berichten in dit topic
Staartpunt 20/26 inch - door Bob Hagendijk - 05-Dec-2022, 07:56 PM
RE: Staartpunt 20/26 inch - door ZoefZoef - 05-Dec-2022, 08:01 PM
RE: Staartpunt 20/26 inch - door Bob Hagendijk - 05-Dec-2022, 08:40 PM
RE: Staartpunt 20/26 inch - door Bacchus - 05-Dec-2022, 08:53 PM
RE: Staartpunt 20/26 inch - door Wim -de roetsende - 05-Dec-2022, 09:26 PM
RE: Staartpunt 20/26 inch - door ZoefZoef - 05-Dec-2022, 09:56 PM
RE: Staartpunt 20/26 inch - door melle z - 05-Dec-2022, 10:04 PM
RE: Staartpunt 20/26 inch - door Bob Hagendijk - 06-Dec-2022, 11:35 AM
RE: Staartpunt 20/26 inch - door 365cycle - 06-Dec-2022, 10:18 PM
RE: Staartpunt 20/26 inch - door Wim -de roetsende - 06-Dec-2022, 07:22 PM
RE: Staartpunt 20/26 inch - door melle z - 06-Dec-2022, 10:48 PM
RE: Staartpunt 20/26 inch - door 365cycle - 07-Dec-2022, 02:47 AM
RE: Staartpunt 20/26 inch - door melle z - 07-Dec-2022, 10:44 AM
RE: Staartpunt 20/26 inch - door 365cycle - 07-Dec-2022, 11:16 AM
RE: Staartpunt 20/26 inch - door melle z - 07-Dec-2022, 12:25 PM
RE: Staartpunt 20/26 inch - door Bob Hagendijk - 07-Dec-2022, 05:15 PM
RE: Staartpunt 20/26 inch - door ZoefZoef - 07-Dec-2022, 11:29 AM
RE: Staartpunt 20/26 inch - door Jeroen S - 08-Dec-2022, 10:07 PM
RE: Staartpunt 20/26 inch - door 365cycle - 08-Dec-2022, 10:27 PM
RE: Staartpunt 20/26 inch - door Wim -de roetsende - 08-Dec-2022, 10:52 PM
RE: Staartpunt 20/26 inch - door 365cycle - 08-Dec-2022, 11:17 PM
RE: Staartpunt 20/26 inch - door Chepap - 16-Dec-2022, 09:48 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Uit ervaring kan ik ...Gideonaut — 12:30 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Heel lang geleden he...Jeroen S — 12:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op het werk is de ko...Jeroen S — 11:51 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de fra...liggende daan — 11:42 PM
Marco's ligfietstochten
Ook mijn laatste ont...Roepers — 09:10 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaa...Hoekie — 08:58 PM
Banden, banden en nog eens banden
Lek vandaag op weg...Arend-Jan — 08:14 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Hoekie — 07:40 PM
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM