02-Dec-2017, 09:34 PM
Vandaag een voorspatbord op de roets geplaatst. Al zeg ik het zelf ik ben best handig maar dit was toch wel een klusje! Gaatjes boren in het spatbord, stangetjes buigen en afzagen. Het (carbon) spatbordje is niet goedkoop dus ik vond het toch wel een beetje eng.
Enfin, het is gelukt en het resultaat mag er zijn. Het goed afstellen van het spatbord was ook een precies klusje maar als het eenmaal goed zit gaat het geen kant meer op, het spatbord is namelijk heel stevig.
Daarnaast ook nieuwe SPD pedalen geplaatst dus er kon weer geroeid worden!
Vanmorgen een behoorlijk koud maar mooi rondje van 18km gemaakt. Omdat de schoenen nu goed blijven ingeklikt was het een stuk relaxter en ging het roeien fantastisch. Wat is dit leuk!
Binnenkort even de voetenslede afstellen.
Enfin, het is gelukt en het resultaat mag er zijn. Het goed afstellen van het spatbord was ook een precies klusje maar als het eenmaal goed zit gaat het geen kant meer op, het spatbord is namelijk heel stevig.
Daarnaast ook nieuwe SPD pedalen geplaatst dus er kon weer geroeid worden!
Vanmorgen een behoorlijk koud maar mooi rondje van 18km gemaakt. Omdat de schoenen nu goed blijven ingeklikt was het een stuk relaxter en ging het roeien fantastisch. Wat is dit leuk!
Binnenkort even de voetenslede afstellen.