10-Dec-2022, 11:26 PM
Tussen alle drukte van een Spaanse bisschop tegenover een soortgelijke vent die nodig op dieet moet van de Noordpool, heb ik toch nog een gaatje gevonden om even te fietsen. Het waaide amper tot nauwelijks. De enige wind die soms woei was een gevolg van de hachee van gisteren. Heerlijk om met voldoende kledij buiten dan een frisse neus te halen. Voordeel vanmiddag dat de rijp op de velden zo lang bleef liggen, dat leverde prachtige plaatjes op.
Erg ver was het niet. Ik wilde weer wat stukken langs de Regge, maar ze waren met het fietspad bezig. Desondanks mooie rustige witte boerenlandwegen, rondom en omgeving Rhaan (gemeente Hellendoorn) waar een enkele wielrenner zich ook buiten waagde. Aangezien ik de verkeerde geheugenkaart in de camera had gestopt deed deze het niet, de foto's zijn gemaakt met mijn telefoon. Koud vond ik het niet, zulke dagen kun je op kleden.
Net voorbij Den Ham. Binnen in het dorp was een historisch schouwspel gaande. Volop kinderen die wijzen. Voorbij het dorp leegte.
Enkele koeien krabben hun rug aan een boom.
Erg ver was het niet. Ik wilde weer wat stukken langs de Regge, maar ze waren met het fietspad bezig. Desondanks mooie rustige witte boerenlandwegen, rondom en omgeving Rhaan (gemeente Hellendoorn) waar een enkele wielrenner zich ook buiten waagde. Aangezien ik de verkeerde geheugenkaart in de camera had gestopt deed deze het niet, de foto's zijn gemaakt met mijn telefoon. Koud vond ik het niet, zulke dagen kun je op kleden.
Net voorbij Den Ham. Binnen in het dorp was een historisch schouwspel gaande. Volop kinderen die wijzen. Voorbij het dorp leegte.
Enkele koeien krabben hun rug aan een boom.
gr. Fietsbennie site