Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Elfsteden tocht
#11
(03-Dec-2017, 07:41 PM)ErikvanD schreef: Welk gezeur bedoel je dan Johan?

Gebeurde mij met enige regelmaat dat ik wielrenners inhaalde en dat me wat nageroepen werd, ging dan wel eens over een vlag (te klein, te laag, etc). Maar uiteindelijk maakt het denk ik niet zoveel uit, ze roepen toch wel. Is eigenlijk de voornaamste reden dat ik die tocht niet meer zo nodig hoef mee te fietsen, in ieder geval niet op een snelle ligfiets: ik vind de sfeer niet altijd even gezellig als je sneller bent dan met name de in pelotonformatie fietsende wielrenners. Geldt zeker lang niet voor allen, maar er zijn er bij die het maar moeilijk te verteren vinden dat je sneller bent.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Elfsteden tocht - door ErikvanD - 01-Dec-2017, 04:39 PM
RE: Elfsteden tocht - door Johan. - 01-Dec-2017, 05:23 PM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 01-Dec-2017, 05:30 PM
RE: Elfsteden tocht - door Frank - 01-Dec-2017, 06:40 PM
RE: Elfsteden tocht - door Roepers - 03-Dec-2017, 10:11 AM
RE: Elfsteden tocht - door Lopopodium - 03-Dec-2017, 04:02 PM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 03-Dec-2017, 07:21 PM
RE: Elfsteden tocht - door Johan. - 03-Dec-2017, 07:39 PM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 03-Dec-2017, 07:41 PM
RE: Elfsteden tocht - door Coen__ - 03-Dec-2017, 08:06 PM
RE: Elfsteden tocht - door Johan. - 03-Dec-2017, 08:42 PM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 03-Dec-2017, 09:02 PM
RE: Elfsteden tocht - door Johan. - 03-Dec-2017, 09:37 PM
RE: Elfsteden tocht - door Coen__ - 03-Dec-2017, 09:49 PM
RE: Elfsteden tocht - door amararock - 30-Dec-2017, 01:20 AM
RE: Elfsteden tocht - door -Nico- - 03-Dec-2017, 11:01 PM
RE: Elfsteden tocht - door Coen__ - 04-Dec-2017, 01:20 AM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 19-Dec-2017, 10:38 PM
RE: Elfsteden tocht - door Roef Veerman - 20-Dec-2017, 12:12 AM
RE: Elfsteden tocht - door Roepers - 20-Dec-2017, 12:12 AM
RE: Elfsteden tocht - door Frank - 20-Dec-2017, 06:57 AM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 20-Dec-2017, 03:04 PM
RE: Elfsteden tocht - door Roepers - 29-Dec-2017, 06:44 PM
RE: Elfsteden tocht - door Roef Veerman - 29-Dec-2017, 09:39 PM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 18-May-2018, 08:50 AM
RE: Elfsteden tocht - door Coen__ - 18-May-2018, 09:32 AM
RE: Elfsteden tocht - door Roepers - 18-May-2018, 09:00 AM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 18-May-2018, 09:02 AM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 18-May-2018, 10:18 AM
RE: Elfsteden tocht - door Wim -de roetsende - 18-May-2018, 10:31 AM
RE: Elfsteden tocht - door Johan. - 18-May-2018, 12:26 PM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 18-May-2018, 01:02 PM
RE: Elfsteden tocht - door Fietsbennie - 18-May-2018, 01:43 PM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 19-May-2018, 09:46 PM
RE: Elfsteden tocht - door Lopopodium - 19-May-2018, 10:15 PM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 19-May-2018, 10:20 PM
RE: Elfsteden tocht - door Wim -de roetsende - 19-May-2018, 11:19 PM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 20-May-2018, 09:25 PM
RE: Elfsteden tocht - door Roepers - 20-May-2018, 10:15 PM
RE: Elfsteden tocht - door Fietsbennie - 21-May-2018, 08:23 PM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 21-May-2018, 10:40 PM
RE: Elfsteden tocht - door Roepers - 21-May-2018, 10:54 PM
RE: Elfsteden tocht - door Johan. - 22-May-2018, 07:40 AM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 22-May-2018, 11:44 AM
RE: Elfsteden tocht - door Roepers - 22-May-2018, 06:30 PM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 23-May-2018, 10:48 PM
RE: Elfsteden tocht - door Roepers - 23-May-2018, 10:59 PM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 23-May-2018, 11:38 PM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 19-Nov-2018, 02:42 PM
RE: Elfsteden tocht - door Roepers - 19-Nov-2018, 03:08 PM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 19-Nov-2018, 04:19 PM
RE: Elfsteden tocht - door Lopopodium - 20-Nov-2018, 12:42 AM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 20-Nov-2018, 07:45 AM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 04-Feb-2019, 11:35 PM
RE: Elfsteden tocht - door Lopopodium - 04-Feb-2019, 11:48 PM
RE: Elfsteden tocht - door Roepers - 05-Feb-2019, 12:40 AM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 05-Feb-2019, 07:10 AM
RE: Elfsteden tocht - door GertBr - 05-Feb-2019, 09:55 AM
RE: Elfsteden tocht - door Roepers - 05-Feb-2019, 10:00 AM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 05-Feb-2019, 02:01 PM
RE: Elfsteden tocht - door Roepers - 05-Feb-2019, 02:26 PM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 05-Feb-2019, 03:29 PM
RE: Elfsteden tocht - door Roepers - 05-Feb-2019, 08:35 PM
RE: Elfsteden tocht - door Fietsbennie - 05-Feb-2019, 09:13 PM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 05-Feb-2019, 09:15 PM
RE: Elfsteden tocht - door Fietsbennie - 05-Feb-2019, 10:21 PM
RE: Elfsteden tocht - door Bart Verbeek - 05-Feb-2019, 10:26 PM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 05-Feb-2019, 10:29 PM
RE: Elfsteden tocht - door Johan. - 03-Feb-2020, 01:56 PM
RE: Elfsteden tocht - door ErikvanD - 03-Feb-2020, 04:10 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaatj...TimSch — 11:57 AM
wat ze zeggen
Ik moest nog wel e...Hardloper — 10:50 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog e...liggende daan — 10:43 AM
wat ze zeggen
Ik hoorde laatst ee...Arend-Jan — 07:39 AM
wat ze zeggen
"bent u atleet?...365cycle — 01:43 AM
Milan 4.2
Het is een enorme kl...Jeroen S — 11:26 PM
Milan 4.2
Update bij de buren ...Arend-Jan — 10:35 PM
Medeliggers onderweg
M'n vrouw wilde ook ...Jeroen S — 10:33 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Er zijn ook wel ande...Jeroen S — 10:32 PM
wat ze zeggen
Op de vraag of die e...Jeroen S — 10:22 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Haha, ik reken mezel...EnriceV82 — 10:04 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Zie ook hier.melle z — 07:12 PM